Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykt kul gitarfinish


rocktrond

Anbefalte innlegg

Gull mekanikk på en svart LP er jo helt supert!

gibson%20les%20paul%20custom-456672608600258660.jpg

Men smaken er som baken..

Back to topic så var det jo ingen direkte stygg finish, tvert i mot, men litt voldsom for min smak, men så synes jeg gitarer som har heavy relic (merk etter bruk ikke syre..) er noe av det tøffeste som er..

Tweed amp og skikkelig slitt fender så snakker vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som denne f.eks., sist observert på vei til en moderator på herværende forum...

IMG_0081.JPG

Den er min, min og bare min! Mohaahaha!

Fatter ikke hvorfor denne gitaren ikke kostet det tredobbelte brukt.

Den er for tiden til utlån til en kar som har fått låne den mot at han lover å tørke vekk sikkelet fra den etter at han har sett og spilt på den. En perle av en gitar til en vanvittig lav pris.

Den radiusen er litt spesiell, ja, særlig siden den ikke er lik på begge sider av halsen. Halsen er tynnere på den siden som streng 1,2 og 3 sitter på enn på andre siden. Blir en blanding av C og D- hals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er min, min og bare min! Mohaahaha!

Fatter ikke hvorfor denne gitaren ikke kostet det tredobbelte brukt.

En perle av en gitar til en vanvittig lav pris.

:lol: Helt enig med deg Castor ! Trur det handler om at folk ikke vet hva dette er, altså manglende etterspørsel. Kjempefint at den havna hos en som setter pris på den da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er min, min og bare min! Mohaahaha!

Fatter ikke hvorfor denne gitaren ikke kostet det tredobbelte brukt.

Den er for tiden til utlån til en kar som har fått låne den mot at han lover å tørke vekk sikkelet fra den etter at han har sett og spilt på den. En perle av en gitar til en vanvittig lav pris.

Den radiusen er litt spesiell, ja, særlig siden den ikke er lik på begge sider av halsen. Halsen er tynnere på den siden som streng 1,2 og 3 sitter på enn på andre siden. Blir en blanding av C og D- hals.

Ikke ulik den asymmetriske halsprofilen på Gibson LP Standard '08, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke noe om, da jeg ikke har testet den. Jeg har latt flere prøvespille gitaren, og det er ingen som har merket at halsen er sånn før jeg har påpekt det. De fleste synes dog at den erl itt uvant uten at de helt finner ut av hvorfor.

Nå var det da ikke meningen å kuppe tråden med denne. Til mitt forsvar var det ikke jeg som startet det hele. Fin er den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.