Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Traditional


antos

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter mye prøving av ulike Les Pauler kom jeg i dag hjem med en Standard, veldig fornøyd! Låter knall! Men er det ikke meningen det skal følge med noe form for sjekkliste på at gitaren er sjekket evt noe form for sertifikat? Finner kun ett generelt infoblad i kassen?

Det tror jeg ikke Gibson tørr, da kan jo noen holdes annsvarlig for alt det mystiske som av og til sendes ut fra fabrikken deres :D

Har en Gibson Les Paul Standard selv og den krevde endel jobb før den var der den burde vært fra fabrikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke Gibson tørr, da kan jo noen holdes annsvarlig for alt det mystiske som av og til sendes ut fra fabrikken deres

Har en Gibson Les Paul Standard selv og den krevde endel jobb før den var der den burde vært fra fabrikk...

Alle gitarer krever da noe jobb slik at den er optimal ifht. egne preferanser på setup? Vanligvis får man jo gjort det i butikken man kjøper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gitarer krever da noe jobb slik at den er optimal ifht. egne preferanser på setup? Vanligvis får man jo gjort det i butikken man kjøper også.

Ikkeno med egne preferanser å gjøre: Bla Dårlig båndarbeid og rævva filt nut som bare måtte skiftes!

Dette bør ikke forekomme på såpass dyre gitarer.

Gibson har lenge hatt et problem med QC`n sin, antageligvis pga mye merkelige avgjørelser av en viss CEO som nok mener at bare det står Gibson på headstocken vil folk kjøpe uansett!

Setup er noe helt annet, og gjøres som du sier helt ut fra egen preferanser.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno med egne preferanser å gjøre: Bla Dårlig båndarbeid og rævva filt nut som bare måtte skiftes!

Dette bør ikke forekomme på såpass dyre gitarer.

Gibson har lenge hatt et problem med QC`n sin, antageligvis pga mye merkelige avgjørelser av en viss CEO som nok mener at bare det står Gibson på headstocken vil folk kjøpe uansett!

Setup er noe helt annet, og gjøres som du sier helt ut fra egen preferanser.

Det blir noe annet ja. Hvis det er slike problemer det er snakk om, vil jeg ikke si det er QC som er det største problemet, men snarere arbeiderne/maskinene som lager gitarene, selv om slikt naturligvis bør lukes ut i en evt. QC hvis det først skjer. Omtalte Chief vil nok merke at det ikke er nok bare at det står Gibson på headstocken hvis slikt begynner å bli gjengs. (Noen som sa Norlin? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.