Gå til innhold
elros

Tony Levin signatur bass

Anbefalte innlegg

Fra http://tonylevin.com/:

There was to have been a Tony Levin signature model bass ready for the trade show, made by OLP. It exists and they have one at the booth, but isn't exactly right yet, (it'll be peach colored like the Music Man Stingray 5 I've been playing since 1989, and will be very reasonably priced)

tlsigfull.jpg

tlsighead.jpg

Må ha. 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at map prisen er $349, dette er den laveste prisen man kan ta for den.... havner på ca 4500-5500,- i norge da tipper jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seff vil han ikke bruke OLP'en. Men, jeg stusser litt på hvorfor de har kalt den Tony Levin signatur. For Music Man har ikke lansert noen Levin signatur enda. For levin bruker en helt vanlig stingray 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være strategi fra EBMM sin side, er ikke helt sikker på hvilken det skulle være men....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som vil ha en ErnieBall MM Stingray lik den TL spiller, kan bare kjøpe en ErnieBall MM Stingray lik den TL spiller Den er jo ganske standard. Men den aktuelle fargen "Peach" er visst utgått (den ble referert til som "Barbie-skin" eller noe...)

page_top_4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har spilt alle bassene og gitarene til OLP, and I like them all!

Det er snakk om god kvalitet for pengene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo Ernie Ball som produsere både OLP å MusicMan da så det kan hende at de fant ut at de ville lage en signatur bass lik den MM`en han spiller på fra før...Men hakke peil på hvorfor :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann. Ny her te forumet.

Utifra det eg har lest så lage ikkje Ernieball signaturmodell bassar. Flea hadde visst spørt om å få det ein gong i tidå men fekk altså ikkje det. Derfor gjekk han øve te Modulus. Vett ikkje om detta e heilt sant. Men ein god forklaring e det! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
heisann. Ny her te forumet.

Utifra det eg har lest så lage ikkje Ernieball signaturmodell bassar. Flea hadde visst spørt om å få det ein gong i tidå men fekk altså ikkje det.  Derfor gjekk han øve te Modulus. Vett ikkje om detta e heilt sant. Men ein god forklaring e det!  :D

Det høres ikke helt på jorde ut det der!

Men litt rart at de produsere sign.gitarer og ikke basser!

Men de om det!

Men det hadde vært jævli tøft med signatur av Ernie Ball da!

Morty :twisted:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tony Levin OLP signatur bassen er i den nyeste Luthman katalogen, priset til (om jeg husker korrekt) 5990,- eller noe deromkring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.