Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny låt/ny miks - hvordan låter dette?


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Takk! Bruker Superior ja. Hadde et problem med at kicken ikke hørtes i det hele tatt når jeg bounca den til mp3, så måtte rydde opp i noen frekvenser og dra den opp et par dB, men da ble den plutselig kanskje litt vel høy :P har på høyeste velocity for å få nok trøkk, men det kan hende kicken er litt vel "skarp", skjønner hva du mener. Skal eksperimentere litt. Takk for kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk! Bruker Superior ja. Hadde et problem med at kicken ikke hørtes i det hele tatt når jeg bounca den til mp3, så måtte rydde opp i noen frekvenser og dra den opp et par dB, men da ble den plutselig kanskje litt vel høy :P har på høyeste velocity for å få nok trøkk, men det kan hende kicken er litt vel "skarp", skjønner hva du mener. Skal eksperimentere litt. Takk for kommentar!

Jeg har testa mye med velocitys på superior.

Hvis du vil ha en mere punchy lyd setter du den på 84-90. Jeg har funnet sweetspotten som jeg kaller det på 84.

Høres kansje rart ut å ha den så lav, men det er sykt mye og hente derfra.

Bruker Nomad factory sin magnetic.

Det er den ultimate plugin for alt som kan spilles inn. Har ALDRI hatt en bedre plugin. Jeg kan ikke understreke nok hvor god den er assa. heed my warning. Løp og kjøp.

kicken blir så feit at man legger på seg 20 kilo nå man hører sangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.