Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjoepe el-gitar... Queen/Pink Floyd lyd?


The_Lobster

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gitaren er kjoept!!!! :mrgreen:

Fikk med han sinnsykt svaere sorte amerikaneren (Dave) fra helse senteret som har spilt i mange aar... :D

Vi pruta og pruta, og saa paa noen gitarer. Proevde dem paa en diiiger Fender amp, og saa spurte Dave, finn en farge du liker foerst. Eneste fargen jeg likte skikkelig var paa en Highway1 Strat. Og gjett hva! :D lol...

Det ble en NY Fender Highway1 Strat uten de to merkene, til en del dyrere pris, med gjennomsiktig blaa maling saa du ser treverket, og .. og.. NYDELIG!! :mrgreen: Fikk pruta ned gitaren ca. 100 dollar. Den laa paa rundt 900 faktisk. Men det var ogsaa "Super Fender Day" eller no.. lol.. Og fikk med en Deluxe Fender hard case, pruta fra 130 ned til 79 dollar... Fikk ogsaa med 3 plekter (wow.. lol), og en kabel...

Er gjette fornoeyd!!! :mrgreen: Og ste-farfar betalte alt... Nice!

Bilde skal bli med EN gang jeg kommer hjem!

Har forresten laert meg c-dur og moll skalaen. lol... Cheers for me! :mrgreen:

Hvis det er saann det foeles hver gang man kjoeper en gitar, maa jeg kjoepe fler! hehe...

Tusen takk for all hjelp! Tror jeg har gjort et godt valg.. :)

Naa trenger jeg bare forsterker... Dave anbefalte Fender, min. 10" og ca. 40-50watt. Vet ikke helt. Men tror nok jeg kjoeper en brukt naar jeg kommer hjem... :) Maa seff. proeve forsterkeren jeg skal kjoepe brukt da... Saa noen som vet om noe "senter" for brukt utstyr i Oslo?

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ganske digg.. Foeler meg som en bortskjemt liten drittunge... lol.. Men han nekta aa la meg betale selv... Saa, kan ikke si nei til det.. heh... :)

Proever naa aa komme meg gjennom noen tabs. Noen som har forslag til enkle tabs/sanger?

Klarer naa starten paa Pink Floyd- Another One Bites The Dust uten akkorder, og starten av Metallica - Nothing Else Matters.

Saerlig mer er det ikke. Heh.. Proevde meg paa ett grep i Lipps, Inc. - Funky Town. Men det var helt umulig! (http://www.ultimate-guitar.com/tabs/l/lipps_inc/funky_town_tab.htm) (Etter "repeat strum as before").

Heh.. Men er vel bare trening...

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.