Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjoepe el-gitar... Queen/Pink Floyd lyd?


The_Lobster

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke noe problem å ha den med inn på flyet. Jeg var i USA i fjor, da hadde jeg med min Ibanez inn på flyet (kjøpte den der borte).

Hyllene er som regel litt større på fly som går over atlanteren!

Og for all del! Når du har sjangsen til å kjøpe en amerikansk strat (highway1) så billig, så gjør du det! Er egentlig ikke noe å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, takk Kian... Skal proeve aa komme meg til butikken igjen idag. Bestefaren min er raa paa pruting. Saa jeg faar den antagelig enda billigere, eller til samme pris med ledninger og hardcase. :mrgreen:

Men skal foerst fly Orlando - Newark med et lite fly. Saa vet ikke helt hvor mye plass de har. Over atlanteren gaar det nok.. :)

Kommer tilbake med "siste nytt".

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste stor downting med Highway1'en er at den jeg kan faa saa billig er brun! (om jeg husker rett da.. Kan godt hende jeg husker feil.. :) )

Men jeg blir kanskje vant til en saann farge?

Og, hva er egentlig den store forskjellen mellom Highway1 og standard strat?

Takk i forveien... :mrgreen:

JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..med tanke på at det hadde vært min første elektriske og at jeg sikkert hadde brukt en del sparepenger på den. Ville ikke gått rundt og vært missfornøyd med noe på gitaren. Da er det bedre å spare til man har råd/finner en man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa har det endt opp med at farfarn min mener det er tull at jeg bruker halvparten av sparepengene mine paa en gitar. Saa han skal visst betale. Heh.. Men tror nok ikke jeg faar en gitar for noe mer enn 400 dollar. Og da staar jeg mellom en standard strat i fin farge, og en highway1 i stygg farge.

Er det saa stor forskjell mellom de 2 gitarene at det er noen vits i aa ta en highway1 fordi den er saa "sinnsykt" mye bedre? Har enda ikke faatt svar paa hva den store forskjellen er mellom de to... :wink:

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.