Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"studioteknikker" søkes til studioprosjekt


melbev

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 23 fra Lillestrøm, som har skrevet låter siden jeg var 13. Etter flere år med en spors opptakere har sangene blitt liggende i en skuff, men jeg føler det er på tide å få spilt de inn skikkelig .Ettersom jeg ikke er gira på å betale flere tusen for 1 demo i et proft studio, og ikke har nok peiling til å gjøre det selv prøver jeg å finne en som driver på hobbybasis, og er villig til å hjelpe. Sangene er i pop/rock gata, og er 60-70 talls inspirert.

Du vil selvfølgelig få betalt for jobben

Ta kontakt på kn87@hotmail.com

Hilsen Knut B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann!

Jeg studerer musikkproduksjon og har sittet i studio på ukentlig basis det siste halve året, begynner å få dreis på mikrofoner/mixing/mastring osv.

Er i lillestrøm en til to ganger i mnd.. så kunne fort ha hjulpet deg meg diverse.

Spørsmålet er om du har utstyr selv? mikrofoner og slikt?

Jeg kan stille med mac og programmvare (med tanke på at jeg helst vil spille inn i Logic som jeg er kjent med)

Har også en del plug-in's som jeg kan stille til rådighet.

Selv spiller jeg gitar og synger litt, så kan hjelpe litt med det også hvis det trengs, samt litt bass (men har ikke bassgitar)

Send meg med PM :)

Mvh. Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.