Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Solo gitarist søker gitarist/band for jamming i Bergen


Van

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Er ny her på forumet. Jeg er 21 år og har spilt gitar i flere år. Men har bare nylig begynt å spille aktivt igjen. Teknisk sett duger jeg fremdeles. (finpusser bare litt på tapping, arpeggios og utholdenhets styrke i fingerene)

Det jeg lurer på om det er noen i bergen som spille sammen. Liker alt fra gammel rock til metal, metalcore og neo-klassisk (kan litt klassisk også)

Liker band og artister som f eks. Paul gilbert, Guns N' roses, Malmsteen, Maiden, Poison, Marty friedman, Van halen, Michael angelo batio, In flames, it prevails etc.

Vil helst spille med noen som er villig til å spille mer enn én sjanger. Altså folk som liker å variere litt og ikke bare det samme dritet dag ut og dag inn.

Spiller mest solo selv men som sagt vil spille med noen ikke bare høre meg selv.

Om det er noe mer dere vil vite/høre meg spille så bare si ifra. Takk for din tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hey!

Dette virket da fristende. Jeg heter Aleksandra, 18 år, og har sunget i 5 år. Jeg har undervisning på kulturskolen i sang og privattimer utenom (går hovedsaklig i klassisk da), men har sunget i tre band ellers (ikke noe bra band må eg innrømme) og er veldig glad i rock, klassisk rock, jazz, blues og prog. Egentlig metal (Thrash og death) også, men growling er noe eg enda trenger en del øving på. Jeg har eksperimentert med mange slags stemmetyper. Og er altså glad i mange sjangre

Min stemme kan sammenlignes med Patti Smith og vokalisten i folkbandet Virelai. Har kompet noen sanger selv, og har noen rester fra forrige band. Så om du e interessert i høre kommer eg gjerne å synger litt for deg : )

Jeg har mye skole, men syns det høres gøy ut å kunne jamme en gang i uken. Kanskje blir det noe ganske tøft ut av det?

P.S: kjenner forresten en el-gitarist som leter etter nytt prosjekt også.

Endret av Alexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.