Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkåret 2012.


embedded

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva ser du frem til i musikkåret 2012?

Jeg selv gleder meg til albumene til Gojira (samt EP og DVD), Meshuggah, Baroness og Kvelertak (om de får det ferdig i tide).

Gleder meg også til å se Behemoth og Cannibal Corpse 29. februar i Århus, Opeth og Cannibal Corpse i Bergen i juni og Wacken i sommer.

skulle ikke gojira sitt album kommet for lenge siden har gledet meg så lenge men det kommer aldri -.-. Så de live i fjor SYKT !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke gojira sitt album kommet for lenge siden har gledet meg så lenge men det kommer aldri -.-. Så de live i fjor SYKT !

Albumet begynte de på i November, og skal komme trolig rundt april mai (tror jeg). Det er nok Sea Shepherd EPen du tenker på. Den var så godt som ferdig, men de fikk datatrøbbel og ting ble sletta, og de måtte gjøre ting på nytt. Men er nok rett rundt hjørnet den også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så aner jeg ikke hvem som kommer med plater i år, men det kommer sikkert en del bra. De siste årene har generelt vært veldig bra musikkmessig, så jeg har ikke noe grunnlag for å tro at det kommende året blir noe værre.

Ellers tror jeg nok Slottsfjell 2012 blir årets største musikkopplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig innrømme at det er The Farmhouse Killings sitt album jeg går og venter på. :D

Gleder meg også til Opeth-konserten.

Ellers blir det jo awesome med Gojira-album, og sikkert også Meshuggah. Merker at jeg ikke er så veldig gira på ting lenger. O.o

Endret av Mortenolb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.