Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez UE-303B - hvem har?


Dag Blix

Anbefalte innlegg

Helt siden min kjære ue-303b ble stjålet fra INNI studio 2(rune!) på NISS for 10 år siden har jeg hatt et tynt håp om ¨å få den tilbake en gang. Er det noen der ute som kanskje føler de har en de vil gi/selge tilbake til meg? Hvis noen tror de kanskje har min nå hadde den et komplett hovedkortbrukdd som jeg lasket sammen, den var altså knekt i 2 og loddet sammen igjen inni kassa. Øvrig så var det en 220v utgave.

Denne pedalen ga noen utenomjordiske pedaler men jeg er mest ute etter den pga nostalgiske grunner.

For de som lurer på hva dette egentlig var så var det altså en primitiv multipedal for bassgitar. Den inneholder tre effekter og en av/på. effektene var autofilter som etterlignet wha wha, compressor/limiter som sikkert var for å jevne det ut når man funket, stere chorus/flanger var bare en populær effekt som sikkert var standard back in the day. hvis man herjet med instillingene på denne kunne man få lyder som hørtes ut som noe helt annet enn gitar!

så da ble tråden min en review også, ikke bare en søken etter min tapte pedal.

håper han som stjal den ikke får sove om natta!

162393_ibanezue303b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.