Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ALLE våres gitarer er stjålet..


Neros

Anbefalte innlegg

I dag oppdager vi at vi har hatt "gjester" på besøk. Følgende er stjålet..

Majones Regius

Majoned Setius

Ibanes Xiphos

LTD EX-260

Ibanes Micron.

Hele familien står nå uten gitarer :-(

Intet annet utstyr er rørt, det er KUN gitarer som er stjålet. Jeg kommet med mer info senere,

Her vil det bli en fet dusør for den som kan komme med info... Spesielt jævelig er det med Setius'n, da dette var komf. Gave til min eldste på 15 år...

Fy fan. Jeg er så jævelig forbanna....

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Både Reguis og Setius burde være uselgbare objekter blandt folk i Norge som ønsker å bruke dem. Begge har særs gjenkjennelig finisher, og er unike..

Jeg kommer med bilder senere i kveld...

Høyest prioritet å få Setius'n hjem igjen... Har en 15 åring som et helt knust. Han elsket denne gitaren, og med rette, den var/er helt fantastisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å holde øynene åpne på finn.no og diverse salgsfora, samt kjøp- og salgsgrupper på facebook. Jeg kan legge ut info både på bandsiden vår og rekvisita-sjappa vår. På finn.no er det viktig å sjekke hver dag, for de kan lure seg unna navnet på annonsen og merke på gitarene, men ikke datoen for annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyveri er fra vårt bandlokale i garasjen. dette har skjedd i løpet av di siste 48 timer. Intet annet enn gitarer er stjålet, m.effekt brett, mixer, aktive høytalere, osv står urørt. Ikke noe er rotet til, så her har man kun vært på jakt etter gitarer.. kan skjønne man rapper Mayones og Xiphos, men Ibanes barnegitaten og LTD har jo knapt noen verdi. Og POD 500 HD samt X3 Live lar man stå urørt..? Disse 2 er jo lettsolgt som fy..

Grrrrrrrrrrrrrr :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, Neros. Det er jo helt for jævlig. Som Loztboy sier, det virker jo som et målrettet tyveri...

Når du setter igang overvåkning av salgskanaler, husk eBay også (ebay.com, ebay.de, ebay,co,uk, ebay.nl, ebay.fr). På både Finn og eBay kan det legges inn automatiserte søk med e-mail varsling.

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitar Workshop ble frastjålet en Alembic bass. den dukket opp på en polsk finn.no-variant ett år etter tyveriet.

De fikk ikke tak i bassen :(

Lag en banner/bilde og legg det ut her så vi kan spre budskapet!

EDIT:

Den polske siden heter: http://tablica.pl

Alembic bassen lå her: http://tablica.pl/oferta/alembic-o-k-a-z-j-a-nowa-IDnfkX.html

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.