Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker Band rundt Gjøvik/Oppland


Concker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Gitarist på 20år her, Bosted: Bøverbru.

Søker et band å spille i, angående sjanger kan jeg strekke meg til så og si alt, så lenge det ikke er bare skriking, ikke noe fan av type death metal for å si det sånn ^^

Prøvde meg noe i band med noen kamerater siste årene på ungdomskolen som fungerte veldig bra, fikk vel spilt inn en liten demo før folk flytta osv.

Selv om dette begynner og bli noen år siden.

Det trenger ikke være blod-seriøst heller, Mest på jakt etter bare noen å spille med å så ta der derfra :)

Sånn angående ferdighets nivå er det vel sånn middels? Spilt i drøyt 10år nå vel så begynner jo å hjelpe på :)

Har forøvrig mest spilt comp, men det senere årene tatt opp litt basic solo kunnskap som sikkert kommer godt med.

Bare å ta kontakt for en hyggelig prat :)

Trenger forøvrig ikke og være jevn aldrene heller, så lenge ikke blir alt for ungt :)

PS: Kan også være åpen for type "Online Band" om noe slik skulle være aktuelt.

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei.

Det kan absolutt være interessant. Bor på Raufoss selv og verker veldig etter å få til noe band, har snakket litt med en kompis, men vi er omtrent like trege til å få i gang noe begge to.

Sjanger tanker har jeg egentlig ikke satt meg, men hvis jeg spiller bass har det lett for å bli noe prog-ish, mens som gitarist så blir det melodiøs rock eller i punk retning som jeg oftest spiller.

Ta gjerne kontakt for å snakke mer rundt det (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det kan absolutt være interessant. Bor på Raufoss selv og verker veldig etter å få til noe band, har snakket litt med en kompis, men vi er omtrent like trege til å få i gang noe begge to.

Sjanger tanker har jeg egentlig ikke satt meg, men hvis jeg spiller bass har det lett for å bli noe prog-ish, mens som gitarist så blir det melodiøs rock eller i punk retning som jeg oftest spiller.

Ta gjerne kontakt for å snakke mer rundt det (:

Pm sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.