Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KOM Å LYTT! :o)


leo

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Ble så inspirert av alle disse innspillingene at jeg måtte finne et backing track som jeg kunne spille til. Jeg fant et og satt meg ned og spilte inn noe greier. Dette er pure improvisasjon tatt på et take, med litt kalde fingre hehehe. Så neste gang skal jeg prøve å komponere noe på forhånd, slik at det blir en større samenheng. Men håper dere liker det, og gir meg tilbakemelding :D

Sangen heter forøvrig: What if you said so

http://www.soundclick.com/bands/8/leo1music.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig med deg Peri, den har ikke så mye retning. hehe, men hadde bare hørt igjenom backing tracket et par ganger før jeg tok opp så, og ingenting er komponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra saker! :)

Ikke ment som noe negativt, kanskje som et tips - tolk som du vil. ;) Du spiller veldig mye skalalikt, altså "melodier" som følger en skala, og når du tar noen større hopp så lander du på en akkordegen tone. Det er vel og bra, for det krever litt innsikt, men kan oppfattes som "feigt". Ikke sikkert det er din stil i det hele tatt, men jeg skyter likevel. Hva med noen større hopp av og til, bare for å bryte opp litt? Kan være et fint virkemiddel for å hoppe ut og inn av "stilarter" under en improvisasjon/solo.

Det virker som om du spiller det du hører inne i hodet, og det er flott. Ingenting som er bedre! :D

Og nei, ikke bare fordi du har Ibanez. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.