Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med billig barnegitar? Innebygd forsterker.


LTBR

Anbefalte innlegg

Kopi av mail jeg sendte til forhandler:

Hei. Jeg bestilte denne gitaren til min sønn i julegave: http://www.best2music.no/shop/elgitar-m-innebygget-746p.html Jeg spiller gitar selv, og skulle teste at alt virket på den. Det jeg lurer på er lyden. Den koster jo ikke all verden og jeg skjønner at man får det man betaler for, men det var nesten ikke lyd i høytaleren på gitaren. Det var såvidt det var høyere enn lyden av selve strengene uten amplifisering. Er det normalt, skal det virkelig ikke være høyere lyd enn dette på den? Eller har jeg vært uheldig og fått en som ikke virket. Det jeg stusser på er at det ikke er noe lyd i høytaleren før volumknotten står helt på max. hvis jeg skrur ett hakk tilbake på volumet så forsvinner lyden. Hvis man tenker seg at den går fra 1 til 10 så kommer det ikke lyd før den er på 9, og da er lyden veldig lav. Logisk sett så skulle lyden ha begynt på dette volumet når man vrir til 1 og så bare økt oppover til 10.

Noen som har denne gitaren og vet om det er så lav lyd i den eller om det er noe feil med min?

Endret av www.dynamite.name
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags batteri er det som driver denne? Dersom batteriet skal ha en viss levetid, så er det vel en minimal forsterker. I tillegg regner jeg med at elementet ikke er av de aller mest effektive. Til prisen tror jeg man skal være glad for at det er lyd i det hele tatt.

Du kan evt forsøke å heve pickupen litt for å få mer lyd.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.