Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Elendig trommis og bassist søkes i Trondheim


Lorang Sivertsen

Anbefalte innlegg

Hei

Vi er et "band" bestående av 3 personer som har øvd sammen i omlag et halvår. To av oss prøver å spille gitar, mens den siste gjør det han kan for å vræle noen toner ut av kjeften sin. To av oss er i slutten av 20-årene, mens den siste enda har noen år igjen før han kan kalle seg voksen.

Det vi nå er ute etter er to mennesker som kan tenke seg å hjelpe oss med det vi mener vi mangler, nemlig en bassist og en trommis. Det er en antydning til fordel dersom du har spilt litt tidligere, men forsåvidt ingen forutsetning dersom du har andre kvaliteter, f.eks noen heftige dancemoves.

Jeg tenker det blir lite vits å nevne følgende, men jeg gjør det uansett: Vi er ikke et band som satser på å bli den nye musikalske vinen. Vi er kun ute etter å føle oss som rockestjerner, dvs møtes en gang i uka for å ha det litt gøy og gjøre det vi kan for å produsere noen forhåpentligvis samstemte toner.

Dersom dette er noe du kan tenke deg, send meg en sms (95 77 94 16) eller epost (esjohnse@gmail.com).

Vi øver torsdager kl 2000 på Buran, men tar nå juleferie med håp om å møtes til en fulltallig øving i midten av januar. Dermed er dette en gylden mulighet til å sanke nye medlemmer, så ta kontakt!

For å gi et lite innblikk i hvilken type musikk vi prøver å spille, kan jeg presentere følgende liste over sanger vi har øvd på det siste halvåret:

Weezer - My name is Jonas

Weezer - Pork & Beans

Manic Street Preachers - Patsy

Backyard Babies - Roads

Kaizers Orchestra - Hjerteknuser

Guns'n'Roses - Patience

The Offspring - Kick Him When He's Down

Og muligens en til eller to som jeg ikke kommer på i farta...

Uansett, ta kontakt hvis du er interessert i en heidundrende musikkopplevelse!

Endret av Lorang Sivertsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei, Jeg kan spille både Trommer og Bass, dessuten bor jeg på Buran! Har spilt trommer i ca 10 (skal sies at jeg ikke har øvd mye de siste åra) og gitar og bass i ca 5. Nærmer meg 20 hva kommer til alder. Om interesse send meg en mail på olaverlend@hotmail.com, da du kan være sikker på et sent svar hvis du sender PM da jeg aldri husker å titte innom dette forumet.

MVH Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.