Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Må jeg ha Switch?


Vindfal

Anbefalte innlegg

Du kan kjøre push pull volume og tone potmetere, Altså potmetere med innebygget bryter.

Du kan da kjøre eksempel:

Volume og tone nede = Begge sammen

Volume oppe = Bare Neck

Tone oppe = Bare Bridge

Om du har coilsplit muligheter på pickups kan du sikkert så til da en siste ekstra funksjon at du kjører begge sammen og coil splitter begge om du har begge oppe.

Men blir tross alt enklere og bare bruke en 3 vei switch, men du har muligheten om du absolutt ikke vil ha noen switch

Vil Anbefale deg og flytte tråden til Elektronikk og DIY, Mange kloke hoder som holder til der :)

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk skal dere. Nei, målet mitt er å kun bruke begge kombinert. Da dette er gir sounden jeg er ute etter. Men, nå har jeg fått er helt annet mer "alvorlig" problem! O_O Jeg har satt i EMG 81 og 85, og har fulgt diagrammet som fulgte med. Det virker som at det er noe galt med inputen. Det kommer bare en "svak lyd" når jack står halveis inn i inputen. Setter jeg den helt inn, så får den ikke kontakt i det heletatt. Har sett litt på google, og noen andre har hatt samme problem. Men ingen løsninger. Noen som vet hva jeg må gjøre? >.< Takk for svar på forhånd igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.