Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Handle ny gitar


Andreaskm

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til forumet! :)

Jeg har selv en Schecter Blackjack ATX, som ligger i høyere liga enn Daminen-serien, men generelt sett så vil jeg anbefale deg Schecter på det varmeste. Spesielt til metal. Hvis du ikke har noe imot aktive pickups, så er EMG en enkel og grei vei å gå. Tight lyd med mye definisjon i tonen.

TIl under 5k nypris, vil jeg påstå at det der er noe av det aller bedre du kan få for pengene. Schecter lager helt rå økser og jeg er veldig fornøyd med min..

De er kjent for å ha litt tykkere halser, det er en ting å ta i betrakning. Men det er smak og behag, jeg syns halsen på min er ganske rundt og behagelig.

Hvis du er villig til å kjøpe brukt, så ville jeg trålet bruktmarkedet for en Blackjack eller Hellraiser, da du får mer for pengene.

Så fornøyd at jeg vurderer en til etterhvert :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar Troll!

Ja, la merke på bilde att Halsen såg litt tykkere en hva jeg har på min Dean Vmntx Abominations.

Har nå spelt gitar siden mars, så er litt usikker på hva jeg liker ennå. Men har hørt masse bra om Schecter & EMG passer også ganske bra til Metal. Har og sett litt på den Gibson gitaren til Jeff Waters, ligger i samme prisklasse som den Damien gitaren. Men V-gitar er ikke den mest ultimate øvings gitaren akkuratt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det er ganske greitt å kjøpe ny.

Nå som jeg har den lokale butikken

Link: http://musikkinstrument.no/

Så kan de bestille inn gitarer til meg.

Fortalte att jeg hadde planer om den Schecter gitaren som det er link til her oppe

Så sa han att han kunne bestille den inn til en billigere pris enn hva den ligger ute til på gitarhuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har en helt ny Schecter Jeff Loomis black sathin med hardcase til salgs for 8000 kr selger den fordi jeg ikke har bruk for en 7 strenger lenger :P Litt synd fordi den er kjempe god og spille på og den har en jævla deilig og rask nakke :)

Det er den beste shred gitaren jeg har prøvd !! Og den har EMG 707 så lyden er topp !!!

Mvh Andreas Gartland

Ta kontakt på :

curloftheburl@rocketmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha mye for pengene, så ville jeg uten tvil vurdert denne:

http://forum.gitarno...-1550-prestige/

En Prestige Ibanez til 3500kr er latterlig bra, og da har du en helt knall gitar.. :)

Ja, kjøp brukt, da får du en gitar, til samme pris i en helt annen klasse enn den Damien elite'n. Du får jo en brukt Blackjack/ Hellraser eller LTD 1000/400 ettellerannet, for den samme prisen......

Endret av jonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.