Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Liten solo


vwh

Anbefalte innlegg

Gnome: Skjønner hva du mener, og er klar over at tonen er sær, men det var poenget. Kommer vel til å endre litt på det der uansett.

JanAxel: Er enig i at det er lite melodiføring, og skjønner at det i dette formatet virker kjedelig. Greia er at det trolig skal fremføres på UKM i Sarpsborg i februar, og da er det jo kult med litt "gitartricks". Whammytullet ser vanvittig kult ut om det gjøres med rett innlevelse :lol:, men blir som sagt lett kjedelig i lydformat.

Men takk for feedback så langt. vil definitivt gjøre noe med mellompartiet, men kommer til å beholde en del whammytull. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du til å skifte tappefinger på høyrehånd mens du spiller det? Da ser det ekstra tøft ut, og med litt øving klarer du å svette slik at svetten siler, da ser det ut som det er kjempevanskelig. Noe som også er tøft.

Flotte saker, hadde kanskje vært litt mer variert hvis tremologreia gikk både opp og ned, hvis du skjønner, men det er jo opp til deg og resten av låta. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var bra spilt.. Er ikke stor fan av lyden din, syns det blir å "skru seg til feeling" på en måte, men dette er jo kun en smaksak, og jeg vet at de fleste andre her liker lyden, så egentlig kan du bare glemme det jeg nettopp sa :P. Jeg reagerte ikke på tonevalget, og synes du spilte fett.

Hvem er det du spiller sammen med a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger Euph.

Får prøve på noe slikt da vettu :lol:

Rohde; Takk for tilbakemeldingen! Opptaket er bare kjørt rett ut med effekter og hele pakka før mikrofon, så kan si meg enig i at lyden kan være tvilsom. Gjorde ikke noe med rå-opptaket heller så..

Spiller med Fredrik Andersen, Øystein Bjørkelo og Erik ett eller annet jeg ikke husker. Gutta som tidligere var Disaster. Vet ikke om du har hørt de live før, ev. hørt den demoen de spilte inn. Heldigvis har de lært seg å spille på instrumentene sine nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bare n liten idè, kan vi ikke gjøre det til en slags rutine at man skriver tab`en til innspillingene sine, man må jo ikke, men det er jo greit for oss andre.. det er kanskje litt vanskelig for deg siden du har improvisert det. var bare en tanke jeg hadde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.