localhost8080 0 Skrevet Januar 19, 2005 Mine 3 gitarer: Fender FM Double Fat Telecaster Ibanez akkustisk - Min er i hvitt treverk, men samme modell Min Bjarton Isabella 1970 Marshall'n min: Marshall VS-280 Combo Effekter: Cry Baby'n min Marshal Guv'Nor 2 plus... vil kvitte meg med denne.. noen som vil kjøpe den tro? :mrgreen: Ta med et dårlig bilde av Yamaha synth'en min og... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Per 1 Skrevet Januar 19, 2005 Kult stash! Likte spes Fendern! Hva gjør en Guv'nor da?? :oops: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
localhost8080 0 Skrevet Januar 19, 2005 Guv'nor... vreng.. litt sånn blues-aktig vreng... men også litt mer heavy vreng... når ikke helt opp til hevy-metal dist., men litt mer heavy-rock'e sound... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ErikL 2 Skrevet Januar 19, 2005 rart at ditt personlige bilde er av gibspn, men du har ikke en eneste gibson-artikkel i samlingen din Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
localhost8080 0 Skrevet Januar 19, 2005 hehe.. det var rett og slett det første bilde jeg fant da jeg lette etter et bilde som "personlig bilde"... gidder ikke å bytte.. kunne ikke brydd meg mindre egentlig... gibson har nice gitarer de! :mrgreen: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
GreenMan 199 Skrevet Januar 19, 2005 Utrolig pen den fender'n der. Nesten så jeg fikk lyst på en selv. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kaiern 0 Skrevet Januar 19, 2005 Tele var sexy, ja Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider