Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekte musiker?


DonGlenn

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første, kjerringer har ikke peil på ordentlig musikk(det finnes sikkert unntak men det har jeg aldri sett før), og med det så mener jeg rock'n'roll.

Unnskyld for OT:

Kan du gi et langt og fint resonnement for hvorfor du mener det du sa her? Hva har fått deg til å tenke det? Hvorfor tror du det er sånn?

Hadde vært fint med en tilbakemelding.

De tankene jeg får rundt det utsagnet der er vel at Morph stort sett omgås fjortiss-bærter.

I deres hode er vel ikke musikk annet enn det som havner på Topp20 lista. Og finner man en jente som hører på metall/punk o.l, så er det veldig få av dem som hører på det uten at de vil føle seg tøffe fordi de hører på den typen musikk som de hører på!

Men i mine øyne er Robbie en artist...ingen musiker!

Han er vel en av de dukkene til produsentene som har kommet fram her tidligere.

Ikke ta min mening seriøst..jeg vet ingen ting om Robbie, men jeg antar at det er sånn!

Han er en glimrende entertainer(ja..jeg vet det har blitt nevnt i samme tråden flere ganger), han klarer å synge det han skal synge, han spiller ingen instrumenter, følger vel så å si mote(innenfor musikken og klær) så vidt jeg vet...Konklusjon: En artist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, kjerringer har ikke peil på ordentlig musikk(det finnes sikkert unntak men det har jeg aldri sett før), og med det så mener jeg rock'n'roll. Robbie Williams er en nikkedukke til en sangskriver som har hånda si langt oppi ræva hans. Nikkedukke=artist. Han er for dum til å skrive sine egne sanger! Dipshit..

vel, hvorfor generalisere så veldig? og jeg tror Robbie er en få av listepop musikere som faktisk skriver låtene sine selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....an klarer å synge det han skal synge, han spiller ingen instrumenter, følger vel så å si mote(innenfor musikken og klær) så vidt jeg vet...Konklusjon: En artist!

Så stemmen er alltså ikke et instrument?

Det er det jo. Men det er ingen ting man kan improvisere med...iallefall ikke i hans tilfelle der han må stå å synge etter manus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi har hørt den(..jeg har hvertfall det)..ja jeg vet temmelig godt at ho dama der tok alt på first-take og alt mulig.

Men i RW sitt tilfelle, kan han ikke improvisere! Det er tekster han må forholde seg til...I motsetning til ho på TGITS som fikk beskjed om å improvisere over det tracket.

Det er to helt vidt forskjellige ting. RW og Pink Floyd.

Pink Floyd gærningene er musikere, fordi de har skapt alt fra bånn av!

Robbie starta i et eller annet Boyband...og senere starta han for seg selv.

Han har kommet seg langt fordi han har potensielle til å fenge. Han er en kommersiell ARTIST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.