Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Keyboardist wanted Stavanger region

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Falk
      A Girl Called Johnny søker ny keyboardist.
      Inspirasjon: Raga Rockers, The Cure, Imperiet, Depeche Mode o.l.
      Bandet består av fire menn i 40-åra. Vokal, gitar, bass, trommer.
      Eget materiale, øvingslokale på plass (Øveriet).
      2020: To-fire spillejobber og et par låter i studio.
      Sjekk ut EP-en Call the Police på Spotify, Wimp, iTunes.
      Ring 928 99 539 eller send epost til leivbjel@online.no (Leiv Bjelland)

• Av henrikjcm2000
      Hei, jeg er en gitarist som søker en keyboardist til duo.
      Sted: Østfold
    • Av Falk
      Keyboardist søkes til A girl called Johnny.

Bandet består pr. nå av vokal, gitar, bass og trommer, og spiller musikk influert av banda vi digga da vi vokste opp: Småmørk, oftest britisk 1980-tallsmusikk. Helt sentrale er The Cure og Imperiet. Fra sentrum går linjer i forskjellige retninger, mot band som Magazine og Siouxie & the Banshees, og i andre retninger mot band som Simple Minds og Duran Duran.

Vi har eget låtmateriale (men slenger inn en og annen cover fra inspirasjonskildene) og øvingslokale sentralt i Oslo.

Er du interessert? Send en epost til leivbjel@online.no for å få smaksprøver.

• Av malenemarkussen
      Jeg heter Malene Markussen og er en låtskriver/vokalist.
      De siste 7 årene har jeg sunget i rockebandet Acelsia, men har nå nettopp gått solo.
      Jeg skal spille konsert på Oslo musikkfest med mitt soloprosjekt 7.juni og trenger en på gitar og en på synth. Har også flere gigs rundt om i Norge, men det er ikke før til høsten igjen.
      Leter etter noen som klarer å lære seg låter raskt, er kreative, stødige og kan komme med innspill på uproduserte låter. Trenger noen som kan hjelpe meg med å høre best mulig ut live!
      Noen av låtene kan du høre på www.soundcloud.com/malenemarkussen
      Er du interessert, send en presentasjon av deg selv med noen referanser til malene.markussen (at)gmail.com
      Gleder meg til å høre fra deg!
    • Av tronni
      Har oppgradert gitaren min med piezo stoler og 13-pin utgang, så jeg vil investere i en gitarsynth når pengene strekker til. Har noen prøvd roland gr-55, og hva synest du om den? Finnes det bedre gitarsynther idag (pc er utelukket)?
  • Siste aktive tråder

• Av sånn pakker så trur jeg den her er ganske ålreit: https://evenstadmusikk.no/squier/1135536/squier-stratocaster-hss-pack-brown-sunburst-gig-bag-15g Jeg har brukt en Squier strat litt, og den er jo heilt OK inn i en forsterker. God gitar mtp pris. Mi erfaring som tenåring var at vibratoarma var mer enn nok artig til å veie opp for at gitaren blir ustemt litt kjappere, hehe. Forstkereren er heilt OK til soverommet også. Følger i tillegg med 3 måneder Fender Play, noe on-line gitarlæringsgreier som visstnok er bra. (For effekter og sånn moro, så er en brukt Zoom MS, f.eks. Zoom MS-50G et kjempekjøp. Den har ikke den vakreste gjenklangen i verden eller noe sånt, men den har litt av alt, så får man eksperimentert. Men det kan kanskje vente til neste jul.)
    • Da er nok Gjøvik (Musikkhandel og 4Sound) og Oslo (Gitarhuset, Hornaas og 4Sound) alternativene. Men, ikke ta det for gitt at de har så store utvalget inne i butikkene.    Har for øvrig god erfaring med Evenstad - om "netthandel" er et alternativ.
    • Eg har jo nettopp avrunda ein annen tråd med restaurering av ein 74 deluxe, trur ikkje eg reposter den her, men eg har parallelt bytta pickups og gnikka litt på ein 05’ Standard. Fin farge, men merkelig treverk under... mye flammer i eine delen, mykje mindre på andre sida. Uansett, har fått i eit sett med DiMarzio (ToneZone ved stolen og ein PAF-ish ved halsen, litt usikker på modell, kan vere DP103). Har satt på eit sett med 009-042 (brukar vanligvis 011-050) så her kjenner eg det begynnar å blafre i hockeysveisen 🤘🏻😎🤘🏻
    • Det finnes ingen musikkforretninger på Hadeland lenger, må nok til Hønefoss, Gjøvik, Strømmen e.l. 🙂
    • Affinity, en billig kabel og en OK forsterker, så kommer man veldig langt! Mye bedre utgangspunkt
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.