Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

4 spor med musikk og omgangssyke


Stormshadow2k

Anbefalte innlegg

Jeje. Lagt ut et sett med det jeg har produsert i november. Har vært jævlig mye syk (unge i barnehagen :angry: ) så det har blitt litt gitar.

Vokalen er så-som-så, lagt inn mer eller mindre on-the-go, ikke jobba særlig med vokallinjer etc.. Mye er på ide-stadiet, da særlig introer.

GOD JUL!

Endret av Stormshadow2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

glad i dream theater? :)

HAHAHA, nei, på ingen måte! Jeg hater DT dypt og inderlig, de tre sangene jeg har hørt.. Ikke kom og si du fikk DT vibber av musikken min!? LMFAO!

Fint om du kan utdype den litt, så jeg vet hva jeg skal kutte ut for evig og alltid.

PS: DT er sikkert superflinkiser de, har ikke noe annet enn respekt for gode musikere, og da særlig Portnoy, men vokalisten dems suger lem og lut, og får meg til å skru av etter tre sekunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, nei, på ingen måte! Jeg hater DT dypt og inderlig, de tre sangene jeg har hørt.. Ikke kom og si du fikk DT vibber av musikken min!? LMFAO!

Fint om du kan utdype den litt, så jeg vet hva jeg skal kutte ut for evig og alltid.

PS: DT er sikkert superflinkiser de, har ikke noe annet enn respekt for gode musikere, og da særlig Portnoy, men vokalisten dems suger lem og lut, og får meg til å skru av etter tre sekunder...

Haha, beklager det der! Bare bråhørte igjennom og hoppa igjennom sangen først. Og veit ikke helt hva som fikk meg til å tenkte Dream Theater...

Tar det forsiktig tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.