Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! First Jackson content.


embedded

Anbefalte innlegg

Fikk meg en ny gitar denne helga, som også er min første Jackson. Gitaren er en Jackson Kevin Bond signatur gitar. Drit i signaturen, denne gitaren er rå! Var meget interessert i denne pga simplistikken dens. Jeg ville ha en gitar det oser metal av, og denne har jo all estetikk av metalgitarverden (vil nå jeg si). Gitaren var i god stand, og hadde bare en liten knick i den ene vinga (som er vanskelig å unngå). Fikk også med Charvel hardcase.

Mahogany kropp

Mahogany gjennomgående hals

Ebony gripebrett med awesome pentagram inlays

Jackson Die-cast tunere

Jackson stol med Schaller tailpiece (med fintunere)

22 bånd over 25,5"

1 bridge pickup - Seymour Duncan Iommi

1 volum knott

Første inntrykket er at det er en solid, velbygd og vellåtende gitar. Svarte finishen med røde bevels ser helt sykt bra ut! Den sitter bra i handa og er også komfortabel til ha i fanget. Lyden er enorm og den har overraskende bra sustain.

Har den i C# standard med .13 til .56, og strengene ligger ikke helt i sadelen, så skal kjøre den innom service og få den satt opp etter min smak. Det eneste jeg vil gjøre er nok å skifte ut til locking tuners med tiden, og kanskje prøve en ny pickup.

Her har dere noen uskarpe iPhone bilder :)

post-4537-0-42883200-1322401358_thumb.jp

post-4537-0-75685700-1322401361_thumb.jp

post-4537-0-94790400-1322401363_thumb.jp

post-4537-0-15730300-1322401366_thumb.jp

Endret av embedded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 kvadratkilometer hørtes da ut som et jævla stort kollektiv. :P Liten hjemmerigg som låter stort når det trengs - hva med Axe-FX og noen små og søte studiomonitorer? Uansett kul gitar, kommer aldri til å skaffe meg V-gitar selv da jeg syns det er blodharry, men tviler ikke på at det er en bra gitar! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.