Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nu-Metal


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEG SIER FIRE TING!!! GÅ Å LEGG DEG!!!!! du har [sensurert] ikke peil.

Det var betydelig mer enn fire ting. Etter at de fire tingene du skulle fram til var sagt, kom det fem andre ting attpåtil! Godt gjort.

Jeg sier bare to ting: Det var jævlig bra gjennomtenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SIER FIRE TING!!! GÅ Å LEGG DEG!!!!! du har [sensurert] ikke peil.

Jeg sier tre ting. LÆR DEG NORSK :)

Når det er sagt synes jeg også at Slipknot har mye kult på den yste skiva

Strengt tatt så skrev du fire ting.

Jeg har enda ikke fått tak i nyskiva deres :(

Iowa er i hvert fall ei kanonskive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hele tråden, da for svarte!

Ved alt som er hellig, MÅ enkelte "metal-fans" tenne på samtlige plugger hvergang noen kødder med musikkstilen "deres"?!

Vel, når noen kommer med usaklige utsagn som er helt bak mål, er det vel vår plikt til å si i fra. Hvis noen skulle hevde at "Jimi Hendrix var en kuk som bare hamret løs på gitaren uten noen som helst forståelse for noe som helst", eller at "Steve Vai kan ikke spille, alt er playback", vekker det selvsagt en reaksjon eller to. (Det var eksempler, for de som ikke forstod det. Mente ikke å såre noen)

Det har litt med respekt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Euph bruker mye ironi - og noen ganger blir det kanskje litt mye av det gode. Ved bruk av ironi bør man helst ha en bakenforliggende mening med det - og man bør ønske å treffe noen.

I tillegg er det allment kjent at veldig mange stryker til norskeksamen i oppgaver hvor det er brukt ironi. Mange skjønner den rett og slett ikke. Dette forumet er slett intet unntak!

Allikevel: Man bør reagere på en mindre barnslig måte selv om man ikke skjønner ironien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som måtte mene hva om hvilken type musikk er knekkende likegyldig for meg; det er lov å ha forskjellige meninger, og å uttrykke disse her på forumet er helt greit, men dersom en må henfalle til personangrep for å uttrykke dette, er det ikke akseptabelt. Vennligst spor diskusjonen tilbake til topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.