Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nu-Metal


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er litt rart er at Nu-Metal er så sinnsykt likt alt annet som kalles metal. Metal er metal, så det spillet kunne like gjerne blitt kalt Metal Band Maker. Ikke mye musikk i gitarer (aka hør hvor mye vreng jeg kan spille med, også så fort a gitt!), bass (aka driitkuult med bassen langt nede! Når neeesten ikke ned. Kult!) trommer (aka klarer ikke spille noe som fenger, så jeg får vel daske løs som vanlig) vokal (aka stukket gris).

Takke meg til Musikk, med stor m, og det er ikke aluminiumspop! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euph: Du viser jaggu mye forståelse for hele metall sjangeren; så bra at du har klart å trykke absolutt alt inn under en eneste stor generalisering. Gitaristene klarer ikkeno', mens trommisene bare hamrer løs. Ingen takt whatsoever...

Blir litt som å hevde at "alle jøder er israelere som liker å skyte palestinere", og at "alle muslimer misbruker barn, steiner minst 5 koner til dagen og sprenger enorme skyskrapere med jevne mellomrom". Hadde du kanskje vinklet innlegget litt mer subjektivt og med hvertfall et halvt argument, hadde du kanskje ikke fremstått som en fullt like stor tulling.

EDIT: Var forresten festlig bilde :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Det er god metall og det er dårlig metall... Jeg takler ikke det meste av metall, men kan godt høre på enkelte ting. Mine Favoritt metall band er Opeth, Death, Cynic og In Flames. Har Don Glenn eller Euphor hørt noe av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du kanskje vinklet innlegget litt mer subjektivt og med hvertfall et halvt argument, hadde du kanskje ikke fremstått som en fullt like stor tulling.

Ja, men da hadde det vært vanskeligere å lese det som sarkasme, eller i beste fall ironi. ;)

Bungle spiller i danseband og tror han spiller metal. Det må jeg få lov til å kommentere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Det er god metall og det er dårlig metall... Jeg takler ikke det meste av metall, men kan godt høre på enkelte ting. Mine Favoritt metall band er Opeth, Death, Cynic og In Flames. Har Don Glenn eller Euphor hørt noe av disse?

Nei, har ikke hørt noe av de.. Dama har flere Dimurborgir CDer, noe jeg ikke kan fatte grunnen til, hun hører jo aldri på det. Dimur og Satyricon har jeg hørt en del av, vet ikke hva slags metall det hører under, men det er like jævlig å høre på for meg. Pantera kan være litt kult, spes hit'en Cemetary Gates, vet ikke om de kvalifiserer til metall.

Men jeg respekterer fullt ut at andre har andre meninger enn meg. Jeg mener, alle kan jo ikke ha god musikk smak :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen fan av nu-metal... Mye heller fan av skikkelig metal.. Nu-metal blir det samme som pop-rock (sum41 og lignende) i forhold til skikkelig rocken roll.... Det var bare min mening..

Sånn pop rock, highschool rock eller va du kaller det blir bare for kjedeli... Tar av skikkelig på scena når de ikke har noe å ta av for.. Men dette ble kanskje litt off topic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.