Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg klarer bare ikke gå utenfor rammene når jeg spiller ... hjelp? O.o


zezima

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hva med melo-deathband som ikke er hverken finske eller svenske? Har de sin egen sjanger?

Nei, men har de eget lydbilde? Jeg har hørt igjennom "Underground Melo-Death Bands" videoer på youtube, og nester alle har det svenske eller finske lydbilet, hvis ikke de kopierer Arch Enemy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et britisk band som ga seg før melo-death var en etablert sjanger, har den svenske sounden?

Nei det var ikke det jeg mente, jeg mente at der har du et band som verken hadde den svenske eller den finske sounden. Men svenskene tok nok inspirasjon fra Carcass når de laget sin melodeath, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sa jo tidligere at melo-death band som ikke hadde finsk eller svensk sound hadde tatt lyden sin fra Arch Enemy?

Jeg burde ikke sagt det. Jeg glemte helt carcass ... Men uansett, så er poenget mitt at det ikke er mange originale band, men mange band som kopierer andre sitt lydbilde og bare gir sangene sine annen struktur, i melo-death sjangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt ikke forbeholdt melo-death? Originalitet er strengt tatt jævlig overvurdert også. Her er et band som prøver alt for hardt å være originale.

Sant det ... uoriginale band finnes i alle sjangre og musikkstiler :P Problemet mitt er at jeg er en av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.