Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Live band


Bjorknes

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Green Day!! Fordi de har musikk som er veldig enkel å fordøye! Og fordi de klarer å holde stemningen oppe HELE konserten :)

Så at noen nevnte honningbarna oppi her :) Jeg må bare nevne…

Jeg og bandet mitt var og spilte på "trænafestivalen" i sommer som lokalband. Honningbarna spilte rett etter oss. Vi holdt en JÆVLA bra konsert, og stemningen var på topp: hele teltet var stappfullt!!! 500+ folk og jeg kan nesten si at ALLE hoppet… Når vi var ferdige og honningbarna begynte å spille, klarte de ikke å holde stemningen, og noen begynte faktisk å forlate teltet. Jeg selv som fan av honningbarna ble helt sjokkert, etter å ha sett dem på Rock Mot Rus, der de spilte en konge konsert :)

Etter konserten trodde mange vi møtte at det var vi som var honningbarna, sett at vi holdt en mye bedre konsert enn honningbarna. Selvfølgelig, det var på langt nær den beste konserten honningbarna har holdt, men; Red Revolution, et lokalt ungdomsband med fire 14 åringer ble sammenlignet med honningbarna… :)

Se opp, du vil nok høre mer fra oss!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green Day!! Fordi de har musikk som er veldig enkel å fordøye! Og fordi de klarer å holde stemningen oppe HELE konserten :)

Så at noen nevnte honningbarna oppi her :) Jeg må bare nevne…

Jeg og bandet mitt var og spilte på "trænafestivalen" i sommer som lokalband. Honningbarna spilte rett etter oss. Vi holdt en JÆVLA bra konsert, og stemningen var på topp: hele teltet var stappfullt!!! 500+ folk og jeg kan nesten si at ALLE hoppet… Når vi var ferdige og honningbarna begynte å spille, klarte de ikke å holde stemningen, og noen begynte faktisk å forlate teltet. Jeg selv som fan av honningbarna ble helt sjokkert, etter å ha sett dem på Rock Mot Rus, der de spilte en konge konsert :)

Etter konserten trodde mange vi møtte at det var vi som var honningbarna, sett at vi holdt en mye bedre konsert enn honningbarna. Selvfølgelig, det var på langt nær den beste konserten honningbarna har holdt, men; Red Revolution, et lokalt ungdomsband med fire 14 åringer ble sammenlignet med honningbarna… :)

Se opp, du vil nok høre mer fra oss!!! :D

green day ser helt ok ut, men herregud slutt å være høy på pæra ingen liker noe som bare skryter....

å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green Day!! Fordi de har musikk som er veldig enkel å fordøye! Og fordi de klarer å holde stemningen oppe HELE konserten :)

Så at noen nevnte honningbarna oppi her :) Jeg må bare nevne…

Jeg og bandet mitt var og spilte på "trænafestivalen" i sommer som lokalband. Honningbarna spilte rett etter oss. Vi holdt en JÆVLA bra konsert, og stemningen var på topp: hele teltet var stappfullt!!! 500+ folk og jeg kan nesten si at ALLE hoppet… Når vi var ferdige og honningbarna begynte å spille, klarte de ikke å holde stemningen, og noen begynte faktisk å forlate teltet. Jeg selv som fan av honningbarna ble helt sjokkert, etter å ha sett dem på Rock Mot Rus, der de spilte en konge konsert :)

Etter konserten trodde mange vi møtte at det var vi som var honningbarna, sett at vi holdt en mye bedre konsert enn honningbarna. Selvfølgelig, det var på langt nær den beste konserten honningbarna har holdt, men; Red Revolution, et lokalt ungdomsband med fire 14 åringer ble sammenlignet med honningbarna… :)

Se opp, du vil nok høre mer fra oss!!! :D

anigif_not-sure-if-serious-gif-to-be-used-on-forums-22779-1307655858-12.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Buddy Guy - Grieghallen i Bergen.. 2007 tror jeg?

DET var solide saker! Steike for en kul livemusiker!

Ellers har jeg sett en del konserter av Joe Bonamassa nå, både live og på film. Han er kanskje ikke så spennende på scenen, men steike så tight det bandet er! Min far har en konsert-DVD av Sean Costello, tror alle og en hver kunne tenkt seg å se ham. Intensitet og spilleglede av en annen verden! Roger Waters i Vestlandshallen var også en GOD opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Hans Hansen

Rival Sons!

The Sword!

Foo Fighters!

Pearl Jam!

Built to Spill!

Norske:
Kvelertak! dog, jeg har ennå til gode å se de spille soloen på "Kvelertak" in tune:) Rå låt og soloen på skiva er helt krem men har aldri sett de klare spille soloen riktig live.

Sigh & Explode (lagt opp)

Rumble in Rhodos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.