Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Les Paul Copy, bra eller?


Isvarmt

Anbefalte innlegg

Den replikaen til Slash tror jeg styrket salget av original Gibson Les Paul i langt større grad enn den skadet det.

Det blir noe annet, ja..

Ikke noe tvil om det, så jeg tipper Gibson ser litt gjennom fingrene der. Var det ikke replikaen Gibson brukte som utgangspunkt for CS Slash-signaturen også, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiggitarene er vel som alt anna direkte fra Kina, hipp som happ med kvalitetskontrollen. Du kan være heldig å få noe som er mye for penga eller reint skrot fra samme leverandør. Har importert mye fiskeutstyr og en god del sverd direkte fra fabrikk i Kina med det resultatet. Mye handler om å finne rett leverandør, og det er ikke lett uten prøve og feile-metoden. På såpass dyre varer som gitarer ville jeg satsa på billige kopier kjøpt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den replikaen til Slash tror jeg styrket salget av original Gibson Les Paul i langt større grad enn den skadet det.

Det blir noe annet, ja..

Enig, bortsett fra når Slash utalte i Guitar Player at han var pissed på Gibson fordi gitarene de sendte ham ikke var i nærheten kvalitetsmessig av replicaen hans :ninja:

Men også enig i at det er tull å kjøpe disse fakegitarene, de er bare peisved stort sett... de jeg har tatt i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, bortsett fra når Slash utalte i Guitar Player at han var pissed på Gibson fordi gitarene de sendte ham ikke var i nærheten kvalitetsmessig av replicaen hans :ninja:

Men også enig i at det er tull å kjøpe disse fakegitarene, de er bare peisved stort sett... de jeg har tatt i hvertfall.

Jo, men jeg tror reklameverdien han sto for mer enn veide opp for det utsagnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tvil om det, så jeg tipper Gibson ser litt gjennom fingrene der. Var det ikke replikaen Gibson brukte som utgangspunkt for CS Slash-signaturen også, tro?

Jepp, det stemmer det. :)

Dog da AFD-versjonen: http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-Custom/Slash-Appetite-for-Destruction.aspx

og ikke Slash sin design-gitar: http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-Custom/Slash-Les-Paul.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.