Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hybrid 9 strengs fretta/fretless (Toro T 4+5 Hybrid)


Toro Thomassen

Anbefalte innlegg

Jepp, det så jag du hadde svart på tidligere ! :-)

Jag lurte mer på strengetykkelsene du hadde tenkt bruke !

Utifra bildene ser det ut å bli en skikkelig "møbelbass deluxe" ! :)

Ja det kan hende den blir å ruve når du holder den, men man blir kjapt vant med mye rart;-P

Angående strengetykkelse så blir det helt standar tykkelse. Dvs at det vil i teorien være en to halset bass bare slått isammen. 125 på B streng tror jeg det var.

Endret av Toro Thomassen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsoravtale med ToroTORO_logo.28505125_std.jpg??!

Hehe, nå er det vel mere det at jeg heter Toro selv. Ett kallenavn så inngått at selv foreldrene mine kaller meg det:-P

Men prata med Toro AS angående sponsing og reklameinntekter i forbindelse med å tatovere logoen demmes. Dette var selvsagt bare tull fra min side, men dem sa at jeg ble ikke å få noe inntekt av det, men at dem skulle betale for tattisen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt drømmebassen min på noen måte, men jeg synes det er utrolig kult at folk tar seg råd til å sette til livs slike prosjekter. Håper du blir fornøyd når du får den. Ser jo ut til å være godt håndtverk :)

Ser den. Å skal jeg være ærlig så er det ikke drømmebassen min heller, men den er rett å slett for kul i mine øyner til ikke å bli laga.

Har ikke andre formeninger om min ultimate drømmebass enn at den er 6 strenger og er sinnsykt lettspilt, med et vannvittig sexy utseende. Liker ting som er uvanlig og exotisk på utseende, som f.eks fanned fretts og blanding av nytt og gammelt design. Det er tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bassen ikke blir for hals-tung :blush:

Ja hoper det samme:-) men har en god følelse for at den kommer til å bli grei å fin. Dessuten så stikker det øvre hornet såppas langt ut at vektfordelingen burde bli fin.

Skal legge ut bilde av bassen med strenger på når jeg kommer hjem litt seinere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.