Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

UKM - Trondheim

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor mange sanger man spiller? spiller alle en hver eller kan man spille fler, vi skrev på 3 sanger, får vi spilt alle?

vi får spille 3, men det var pga det var så få påmeldte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
UKM = Ungdommens Kultur Mønstring.

Bombesikker på at det er noe sånt i bærgen og. Er over grensen (18 ikke sant?) så derfor har jeg ikke engasjert meg.

Er nok ganske sikker på at grensen er 20 faktisk, men da må du vist ha non yngre med... no sånnt.. ikke vært med siden jeg var 17-18 ellerno..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grensene er 10-20 år på landsbasis. Men kommunearrangørene kan selv velge innenfor dette. De aller fleste godtar 13-20 år. Men regelen er også slik at et ensemble kan bestå av medlemer både yngre og eldre enn regelen tilsier, så lenge minst 50% av medlemmene går innenfor 10-20 regelen

altså, hvis et band består av èn 9 åring, to 13åringer, èn 18 åring og en på 30 så er det faktisk lov. Mer enn halvparten er mellom 10-20 år

sjekk www.ukm.no

Der er det også påmelding

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg!

Jeg tviler på at vi kommer videre men det blir kult å få spilt en konsert!

EDIT:

Kom nettopp hjem fra UKM, vi kom ikke videre men vi var det desidert beste bandet. To andre band hadde cover, som ikke var noe serlig, og det siste hadde en egen sang men den var veldig kopi av RHCP - Velvet Glove.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.