Peri 1 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Min eneste bass, nemlig en Warwick Corvette Standard. Meg på konsert, ser ikke helt riktig ut. Kommer særdeles utfyllende oppdatering etter hvert. Lenke til innlegg Del på andre sider
_MASTER_ 0 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Er så vanvittig nydelig finish på den fjøla! Husker å ha kommentert det før også Overall, nice "Vette" Lenke til innlegg Del på andre sider
Deformed 0 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Noen bilder kan være vonde å tolke. For å være helt ærlig, så lurer jeg på om du smiler av velvilje eller av pur ondskap Akkurat som når man ser noen som griner på tv, inniblant ser det ut som om de holder på å dø av latter :mrgreen: Lenke til innlegg Del på andre sider
Kentucky 1 Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Synes det ser ut som han har det virkelig gøy. Stilig bass btw. Lenke til innlegg Del på andre sider
Jingles 0 Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 jepp, virkelig ut somn du koste deg.. 8) stilig bilde det øverste forresten.. og vanvittig fet bass:) Lenke til innlegg Del på andre sider
Mastema 0 Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Warwick er konge, utrolig fin bass. Lenke til innlegg Del på andre sider
Faktor 0 Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Yeah! Warwick ruler! Har warwick selv, men ikke fotomuligheter :/ Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå