Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjustrenger, trenger anbefalning


Supreme

Anbefalte innlegg

Hallo folkens. Det er lenge siden jeg spilte noe særlig aktivt, og har ikke fulgt med på gitarfronten særlig i de siste årene. Har spilt mye det siste året igjen og vurdere å anskaffe en sjustrenger.

Whats hot, whats not?

Endret av Supreme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslag til både Ibanez og Carvin. Hvis du vil ha en ny gitar med customspecs og gjennomgående hals til 10-20 000 går du for Carvin. Hvis du heller vil ha en slank bolt-on hals og de beste vib-systemene på markedet går du for en Ibanez.

Ellers kan det være verdt å se nermere på Schecter og ESP/LTD.

Endret av LeifMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett på Schecter hvis du skal ha en god gitar til fornuftig pris. Land skala er å foretrekke til 7strengere.

Av Ibanez så hadde jeg sett på Prestige-serien for at det skal være verdt det imo..

Har du peng så kjøper du EBBM JP7 eller Mayones!

Det er en del å velge mellom, jeg har en Ibanez S7320 med EMG707, verdt pengene, men neste gang skal jeg nok spante 1-2 lapper ekstra for en bedre gitar og gå for Schecter eller en japansk eller prestige Ibanez :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen folkens, alt er egentlig ganske aktuelt men holder en knapp på brukt. 20 lappers prosjektene lar nok vente på seg med andre ord ;) Var de tikke noe som het Universe fra Ibanez en gang i tiden? Var noe i den duren jeg tenkte, men den Carvinen som ble foreslått av frygisk så ikke dum ut den heller. Schecter er nok sikkert ikke et dumt kjøp det heller....

Kvitte meg med Wolfgangen så blir det nok en råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen folkens, alt er egentlig ganske aktuelt men holder en knapp på brukt. 20 lappers prosjektene lar nok vente på seg med andre ord ;) Var de tikke noe som het Universe fra Ibanez en gang i tiden? Var noe i den duren jeg tenkte, men den Carvinen som ble foreslått av frygisk så ikke dum ut den heller. Schecter er nok sikkert ikke et dumt kjøp det heller....

Kvitte meg med Wolfgangen så blir det nok en råd :)

Har en Ibanez UV777bk med splitter ny Dimarzio Crunch Lab i bridge som jeg har tenkt å selge, hvis du skulle være interessert så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.