Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD øko Marshall halfstack


JAH

Anbefalte innlegg

Ny idag.

Marshall MG100HFX Limited Edition.

Syntes den ga fin klang, og likte Marshall karakteren i den. Vet det ikke er rør, men jeg har jo rør fra før....

Knakande god respons og det vrenger på lavt turtall uten å spille malinga av veggene og det er hovedårsaken til anskaffelsen.

Syykt fin clean kanal også.

Og så går det ann å kjøre den i preset mode(bells and whistles), men når dette er slått av er det også mulig å skru den som en amp skal skrus.

Dette har sikkert noe å gjøre med at Santiago Alvarez har redesignet MG4 serien.

Må også si at min Super Champ XD ble ganske mye større igjennom et 4x12 kabinett.

Uansett hva folk måtte mene om MG serien så liker jeg lyden . Syntes den var skamkul i Limited fargen også.

post-5285-0-25473100-1320875197_thumb.jp

Endret av JAH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med amp! Du er nok den første jeg har hørt om som liker lyden i Marshall MG, men om MG-forsterkerne er redesignet så kan det jo være at de har blitt mye bedre siden jeg prøvde dem.

Det viktigste er jo at duselv liker lyden i den, noe du åpenbart gjør, og når man spiller for andre så hører man jo ikke forskjell når trommer og bass kommer inn uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt på mange forskjellige MG'er, og kommet frem til at de minste av dem nesten ubrukelige, fæle, fisete og sterile.

Men de 100W-versjonenene låter fakitisk stikk motsatt.. Mye mids, ikke veps i det heletatt, grei bunn og generelt ikke noe særlig verre enn andre transistorforsterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.