Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitar tips?


gibson_sg

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...

Hei igjen!

Har fortsatt ikkje kjøpt gitar! Men har fatta veldig interesse for telecaster og har i grunn bestemt meg får å kjøpe ein.

Spørsmålet er kva tele eg skal kjøpe?

Budsjettet er litt innstramma pga kjøp av amp og div. pedalar....

Ein brukt til rundt 8000 kanskje..

Gitaren må vere lettspelt og av ein viss kvalitet.

Noken telekjennara som kan komme med noken raske tips? ;)

Har forresten ikkje spesielt lange fingra.. :P

Endret av gibson_sg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke et sekund på at det er bra gitar man får fra Warmoth. Fett at man får bygd seg en custom gitar- eneste er at gitaren ikke har så stor videresalgs verdi, hvis man skal få lyst til å selge den videre.

Men det gjør man selvølgelig ikke :)

Endret av OsloGutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikkje tid til byggeprosjekt no, men hadde selfølgelig vert artig det:)

Hallstein: Fyrste gitaren eg kjøpte meg for 12-13 år sidan var ein ny Fender Mexican strat! Blei ikkje imponert over kvaliteten sjølv då :P Kunne selfølgeleg ha vore ein produksjonsfeil men den blei iallefall fort solgt..

Har hatt Gibson sidan det -så eg har ikkje så mykje greie på Fender. Men eg rekna med at Baja er ein mexico modell det og eller??

Endret av gibson_sg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender Baja Tele!

Uten tvil. Om du skal ha tele er det et knall kjøp. Her får du MYE for pengene, de ser KNALL ut og de er deilig å spille på. Jeg har pga innkjøp av en meget lang drøm dessverre solgt min Baja. Men, denne var utrolig knall! Får du en laget av et trestykke, har du en knall børse. Om du ikke synes mikrofonene er bra nok, er det enkelt å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.