Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pentathlon - Fredag 7.1.05


Gnome

Anbefalte innlegg

Det var en gang i høst at Biaxident og jeg følte for å starte band. Vi har skrevet totalt 8 låter, og fremført 5 av dem live hittil. Her er tre av dem (to merga sammen) fra en konsert vi spilte fredag 7.1.05.

Jeg er ganske kllar over at jeg spilte relativt utight i starten. av "Revolution", og at jeg kuka starten av solen. Bare at plekteret mitt ikke var der huet mitt var, eller no...

Preludium/Sacrifice

Revolution

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft!

Først: Det passer meg bra, for jeg liker denne typen musikk. Så dere traff blink der. I tillegg er låtene OK, det er veldig bra spilt (særlig alderen tatt i betrakning!!!!) Tight og fint.

Vil også berømme Biaxident, som driver veldig bra, og i tillegg har teknisk overskudd.....Jeg liker også spillinga og lyden din, kanskje i unntak av soloen som ble litt heseblesende for meg. Men det er jo live.....

Men: Keyboardisten deres bør kanskje vurdere å bytte lyd...Ødela i alle fall masse med den "velkommen til barnetimen" lyden for meg. Han hørtes egentlig litt ut som meg selv, og det er ikke noe bra trekk når det gjelder keyboardsoloer. Utight blues-scala bør man passe seg for:)

Men alt i alt fett og meget imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive tilbakemeldinger!

Skjønner at synthlyden er noe som bør byttes. Pianisten vår har en synth som populært kalles "19,90". Men jeg skal si at han kanskje kan vurdere bytte av lyd.

Når det gjelder soloen er jeg klar over at den ble litt vel mye. Men låta ble skrevet på minimalt med tid. Har forberedt en mye bedre solo til UKM i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bra vokal også forresten!

Men spiller dere uten bassist? Eller høres han bare ikke?

Mulig pianisten er et geni, men i så fall får han ikke vist en så veldig stor del av det her, kan man si:) Høres ganske musikalsk umodent ut, skal jeg være ærlig, og virker som dere ligger flere hakk over!

Men for all del, det er ikke så viktig.

Fortsatt kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare jeg som har slakket fjerene på den grønne strat'en, slik at jeg har en del å gå på moppover og (2 hele toner tror jeg). Ikke noe mer. Vrengen lages av en Tom Anderson H3-pickup, en Boss DS-1 og en Fender DeVille amp.

Eneste ulempen ner at det er et helvete å ryke strenger, for gitaren blir ikke bare ustemt, men VELDIG EKSTREMT ustemt. Ellers er det bare positive sider ved det egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.