Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ukjent utstyr,eller...


bugera

Anbefalte innlegg

kjøpte meg såkalt topp akustisk gitar og forsterker i tønsberg i ca 2000. en lakewood cp32 og aer comp 60. er veldig fornøyd med utstyret mitt,men har jo ikke prøvet så mye annet heller da...er nokså fersk på forumet her,men man er jo alltid litt interesert i andres meninger om oppsettet jeg har. søk på forum ga 0 treff. etter middagen så tar jeg alltid et kjapt besøk gjennom finn sine sider.det er skjelden man ser lakewood der også,det betyr vel kansje at andre eiere av lakewood også er fornøyde.. såg det var samme utstyrer til salgs på finn for kort tid siden. det var merket med solgt etter 3dager. har self funnet mye intr stoff om lakewood når man googler det. mitt spørsmål er- finnes det er noen som forhandler lakewood lenger i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg såkalt topp akustisk gitar og forsterker i tønsberg i ca 2000. en lakewood cp32 og aer comp 60

Sungha Jung spiller på Lakewood, så kvaliteten der skulle være udiskutabel.

AER lager noe av det beste på akustisk forsterker-fronten, så du skal være i havn der også.

I disse internett og eBay tider trenger man ikke norsk importør i samme grad som før :-)

Bekymre deg mindre, spille mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sungha Jung spiller på Lakewood, så kvaliteten der skulle være udiskutabel.

AER lager noe av det beste på akustisk forsterker-fronten, så du skal være i havn der også.

I disse internett og eBay tider trenger man ikke norsk importør i samme grad som før :-)

Bekymre deg mindre, spille mer!

har sett dei filmene på youtube.ja.

er ikke bekymret jeg da!!!? spiller daglig og koser meg.

lurte bare på om noen fremdeles selger/ forhandlet disse gitarene. selv fulgte jeg ørene når jeg handlet. hadde neppe kjøpt så dyrt utstyr uten å prøvespille først. d.v.s. at i disse internett tider så er det fortsatt mange som ikke vil handle uten å prøve først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i disse internett tider så er det fortsatt mange som ikke vil handle uten å prøve først.

Spesielt når det kommer til kassegitar så er det et veldig godt poeng ja. El-gitar kan jeg stort sett spille på det meste, og er ikke egentlig redd for å kjøpe uprøvd. På kassegitarer har jeg derimot opplevd store forskjeller på ulike gitarer i samme prisklasse, så det kunne jeg aldri kjøpt uprøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.