Gå til innhold
_MASTER_

_MASTER_ [18.01.05]

Anbefalte innlegg

Da må man vel bare legge ut bilde av øksene mine..

jem1.jpg

Min elskede Ibanez Jem7bsb (Burnt Stained Blue) Min hovedøks, nydelig å spille på! :D

jem2.jpg

jem3.jpg

acoustic.jpg

"Elvis" Washburn acoustic

warlock1.jpg

Så kommer min NJ. Series B.C. Rich Warlock

Dette var min aller første "ordntlige" elgitar, kjøpt på Guitar Center San Francisco sommeren `01

warlock2.jpg

Litt "Styling" må jo til hehe.. "Orion" logo jeg snekret sammen, masse år siden.. Som da var Metallica Coverbandet jeg spilte i in the earlydays hehe (Lagt musikk ut under innspillinger for lenge siden)

Ibanez.jpg

Ibanez S-470 jeg kjøpte av terranafatica for en tid tilbake.. Custom paint job, gjort av samme mann hehe

yeah.jpg

haha! Måtte frem me flammepenna! :P (gjort kl. 00:01 18'ne) Likte egentlig ikke det Terra hadde gjort, så jeg skal customize den fullstendig om ikke alt for lenge, bare følg med.. :mrgreen:

GT6.jpg

GT-6 Funker fint den.. må bare bli kjent med den først :wink:

Forsterker.jpg

Fender Princeton 112 plus FinFin amp :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yepps! Den er pretty nice å spille på også.. Betalte røffly 3500,- får den, men den var da på supersalg, som alt anna i butikken når jeg var der :D Kid in a candystore sir jeg bare! hehe

Hvis jeg ikke tar helt feil koster vel den modellen rundt 7-8tusn ny.. Så var heldig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yepp, den er ganske nice.. Helt hvit, front to back.. Eneste, den har svart "lining" rundt kantene.. Samt plekterbrettet da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yepps! Den er pretty nice å spille på også.. Betalte røffly 3500,- får den, men den var da på supersalg, som alt anna i butikken når jeg var der :D Kid in a candystore sir jeg bare! hehe  

Hvis jeg ikke tar helt feil koster vel den modellen rundt 7-8tusn ny.. Så var heldig

Da gjorde du uten tvil et kupp. spiller i et blackmetal-band så b.c. rich passer meg ypperlig.. har bare forøvrig en plantinum series.. Metallica tributeband ja, metallica is the shit. "Er" Cliff i et band som forøvrig heter The four horsemen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da gjorde du uten tvil et kupp. spiller i et blackmetal-band så b.c. rich passer meg ypperlig.. har bare forøvrig en plantinum series.. Metallica tributeband ja, metallica is the shit. "Er" Cliff i et band som forøvrig heter The four horsemen..

Starter ikke alle med metallica da? høhø :P Bare å stå på.. Som sagt great ax! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det virkelig ann å bruke ordene Warlock" og "nydelig" i samme setning? Hmm, man lærer visst noe hver dag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Går det virkelig ann å bruke ordene Warlock" og "nydelig" i samme setning? Hmm, man lærer visst noe hver dag :P

Fine linjer, outrageous look, hele gitaren komplimenterer seg selv, gjennomført, samt som Warlock er den nydelig å spille på :wink:

Og til slutt, alle vet at baken er delt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Folk er forskjellige noen glade, noen sinte.. jeg er vist en av de sinte, så jeg elsker warlocken, skiller seg ut gjør den også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

smaksak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint ann, hvis man legger inn ordet "ikke" i mellom...

Men neida, hver til sitt. Dette er ikke helt min smak - men regner med at du heller ikke kjøper gitarer for at jeg skal like dem :mrgreen:

Sikkert bra saker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.