Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Smashing Pumpkins


Gluke

Anbefalte innlegg

Jeg skal dessverre ikke, har sett de på spektrum et par ganger før.

Jeg digger Smashing Pumpkins, i alle fall fra første plata til bandet ble splitta.

Gish, Siamese Dream og MCIS er knallplater.

Jeg har hørt på de nye låtene med til "Nye" Smashing Pumpkins og syntes forsåvidt det låter bra, men det blir ikke helt det samme.

Jimmy Chamberlin er jo helt utrolig og var en perfekt match med Billy's gitarspill i min mening.

Du skal vel? du får avlegge rapport.

holder forresten på med å lage en OP-amp Big Muff og en Electric Mistress :)

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dritfett. Låt mye bedre enn sist og spilte et variert og bra sett og bandet var jævlig tight. Ny trommisen er bare 21 og kom rett fra jobb på McDonalds. Det er håp for alle....

Kunne ikke være mer uenig. Jeg, som de fleste, liker Smashing pumpkins særlig pga de to første platene. De spilte nesten ingen ting av Mellon Collie, og da de endelig spilte det som sannsynligvis er deres største hit, Bullet with butterfly wings, som aller siste låt, så gjorde de det kjempe fort. Det virket nesten som om de ikke hadde lyst til å spille låta!

Jeg er dog enig med Gluke i at bandet var utrolig tight. Trommisen var særlig imponerende. Lydbildet var dog i høyeste lag.

Det som var kvelden desidert største nedtur var sikkert opppvarmings band (husker ikke engang hva de heter lenger). Maken til dårlig band har jeg aldri sett. Det virket som om det var 16 åringer som spilte sammen for første gang. Det var surt, skikkelig høyt og hverken bass/gitarjenta eller gitargutten kunne synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Her er et par bilder av riggen til Jeff. Litt sent men been busy siden konserten.

Nå hadde jeg for første gang gjordt hjemmeleksa før jeg dro på en konsert så jeg sjekket hva de spilte i Stockholm to dager før. Og for å være ærlig, å klage over at Billy ikke spiller favorittlåtene er som å sutre over at Axl Rose kommer sent på scenen. Jeg har sett SP alle de tre siste gangene og de har spilt de gamle låtene altfor fort hver eneste gang. Men jeg er enig i at det var fett i 2000. Sist var det crap.

Men jeg føler ikke det helt er SP uten Chamberlain men det er en helt annen diskusjon. Vi satt rett bak mixebordet og lyden der var helt super.

post-1540-0-01502300-1323858823_thumb.jp

post-1540-0-81263500-1323858876_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.