Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Relaxed (Build Up)


Audun

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig hatt tid og anledning til å rote litt i hjemmestudioet mitt igjen. Noen av dere husker kanskje den korte, rolige instrumentallåten jeg la ut sist. Jeg har fått en del tilbakemeldinger på at den var litt kort (!), og at man liksom ventet på at det skulle "ta av" litt mer. Det var det jeg bestemte meg for å gjøre noe med, så her er den samme låta, men med et nytt parti på slutten som har litt mer baller. :D

http://soundcloud.com/auduneggen/relaxed-build-up/s-fNO6p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin låt !!Fikk inntrykk av at siste delen var spillt inn live med fullt band. det er jo en bra ting :)

Må også si at i tillegg til bra låt var det smakfullt spillt, men en lyd som var etter min smak ^_^

Takk for det! :) Her er det nok ikke mye live nei. Addictive Drums, GuitarRig4 og Ampeg SVX. Tamburin og shaker er tatt opp med mikk, men det er det eneste som ikke er plug-ins. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne bruke den, så lenge du krediterer meg som komponist. ;)

Ok. Takk :) Jeg er egentlig påseila med arbeid frem til over jul. Men vi sier det slik at dersom jeg gjør noe med den, så får du høre på det først, og så kan du jo bestemme for om du vil ha navnet ditt der etter å ha hørt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.