Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

11 rack og kabinett?


sverrejk

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ganske grønn når det kommer til oppkoblinger av amper osv.

Lurer bare på om det er mulig å koble 11rack rett gjennom et kabinett uten å ha poweramp? Eller må jeg bruke PA-anlegg?

edit: evt noen forslag til noen høytalere jeg kan bruke(Bruker forsåvidt amp-modulinga til 11-racken). Til en reasonable prisklasse.

Endret av sverrejk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kjøpt ei aktiv fulltone kasse av god kvalitet til ElevenRack`n.

Da slipper du å drasse sluttrinn og du får brukt boksen din slik den er ment, altså med høytalersimulatorene.

Ved å bruke sluttrinn og gitarhøyt kasse begrenser du den kraftig, men hvis du kun vil bruke den som en ordinær preamp er det jo greit (Men da finnes det rene preamper til den prisen som er bedre til det bruket enn 11Rack IMO)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kjøpt ei aktiv fulltone kasse av god kvalitet til ElevenRack`n.

Da slipper du å drasse sluttrinn og du får brukt boksen din slik den er ment, altså med høytalersimulatorene.

Ved å bruke sluttrinn og gitarhøyt kasse begrenser du den kraftig, men hvis du kun vil bruke den som en ordinær preamp er det jo greit (Men da finnes det rene preamper til den prisen som er bedre til det bruket enn 11Rack IMO)

takk for respons :) Noen forslag til hva jeg burde kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rask respons, er litt low on cash for tida som går, vil bugera 412H med 11rack få jobben gjort?(pluss rocktron velocity100)

Du kan jo også sjekke ut Crate Powerblock.

Mange som mener at modelleringsamper låter best via transistor. Ligger en slik til salgs for 100kr her på forumet, som da er et sluttrinn.

Men ellers så tror jeg at du er greit safe med Velicityen.

Og ja, du trenger bare et sluttrinn og kabinett i tillegg til 11rack, så er du i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.