Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

katarsis [16.01.05]


katarsis

Anbefalte innlegg

Da var det oppsummeringen da... ikke alle bildene er av primus karakter men her er i uprioritert rekkefølge:

Samick Strat kopi av limt spon med magiske pickups :

samick.jpg

Så har vi gitar nummer to: En Epiphone G400 (SG altså), som har avtjent en lang og tro tjeneste i mine hender (bokstavelig talt)

kimsg.jpg

Edelstenen i samlingen: Ernie Ball Music Man John Petrucci, med Piezo og matching headstock i Red Pearlburst.

hode.JPG

kropp.JPG

kropp2.JPG

Ampen (har den bare ikke her for øyeblikket) Vox AD30VT

vox.jpg

Så har vi ekstrautstyret: En M-Audio Fast Track, en Line 6 Pod 2.0 også har jeg et Terratec midi keyboard, men tar ikke med bildet av den :wink: (ser ikke ut)

fasttrack.jpg

pod.jpg

Det var vel det tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Anonymous

Er m-audio fast track noe bra? Vurdere sterk å kjøpe den. Skal bruke den sammen med den nye iBooken min... Hvordan tror du det ville være å kombinere den med en mixer for å kunne recorde flere spor samtidig? Som regel er vel en mixer overflødig i og med at jeg bare bruker gitar og litt vokal, men hadde vært greit å bruke den sammen med en mixer av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ganske tørr lyd om du kobler gitaren direkte til PC'en uten noe ekstra. Jeg bruker den hovedsakelig som mellomledd mellom forsterker eller f.eks. POD'en. Det er veldig kjekt at den har en xlr inngang, som betyr at jeg kan mikke opp gitaren på tradisjonellt vis :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.