Web Analytics
Jump to content

Davi pedersen - Wild At Heart

christer
 Share

Recommended Posts

Am C (G)

e---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

b-------------1------------------------------1-------------------------------3---------------------------1----

g----------------2-----------------------------0--------------------------------0---------------------------0-

s----------2---------------------------2-----------------------------------------------------0—2/3---------

a--------0----------------------2/3-----------------------------2--------------------------------------------

e-----------------------------------------------------------3---------------------------------------------------

håper du liker den :D

• Replies 36
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

enig. dessuten vil jeg ikke være en sånn type "comers" artist' date=' med masse singlere og tv reklamer. blir jeg stor skal musikken gjøre meg kjent. litt sånn zeppelin type...[/quote']

som om jeg skulle sagt det selv. bortsett fra at jeg hadde skrevet "kommers", ikke "comers". :)

det kommer jo selvfølgelig ann på om du sier det på norsk eller engelsk' date=' og ikke lat som du ikke pleier å si "comers".[/quote']

jeg pleier å si kommers, ikke comers. hvorfor skal jeg egentlig juge om det?

poenget mitt var bare at jeg er enig med deg.

Jeg syns Idol er et bra tilltak jeg gitt !!

Hvor mange Norske artister kommer seg egentlig frem i verden fra Norge ?? ikke veldig mange !! sier ikke at Idol folka blir verdens stjerner, men tenk på ringvirkningene, blir garantert bare fler og fler som prøver seg og lager plater, og det er bra, det skjerper sansene, jo flere jo bedre !!