Web Analytics
Jump to content

Spørsmål om 8-strenger

xshorteyx
 Share

Recommended Posts

Heisann forumet, er som sikkert mange andre frelst av "Animals as Leaders", noe som har gitt meg en uhyre lyst til å skaffe meg en Ibanez RG2228.

Jeg tviler egentlig litt på att det kan være like allsidig som Suhren min, og att overgangen vil bli rar. (Dette veit jeg godt, så dere kan overse den faktoren).

For å spørre rart, men noen som har prøvd å spille Jazz / fusion-saker på en slik fjøl?

Har forsåvidt en axe fx som man kan tweeke lyden no alvorlig med, men axen er enda veldig advansert for meg som er vandt til en mer gain + 3x equaliser type amp..

Hei..

Jeg selger en her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31571384

Jeg satte min opp, og fikk den customert for akkurat stilen til Tosin Abasi, m/ samme tuning, og valg av strenger...

Den egner seg MEGET godt.. og da mente jeg MEGET godt.

Prestige halsen er en ting, det er vel en smaksak vil jeg tro.. men jeg fikk min med ny fretdress tilpasset så lav action som mulig uten strengeskurr..

Detta da jeg driver med en del tapping i clean.

Superb!

Hei..

Jeg selger en her: http://www.finn.no/f...nnkode=31571384

Jeg satte min opp, og fikk den customert for akkurat stilen til Tosin Abasi, m/ samme tuning, og valg av strenger...

Den egner seg MEGET godt.. og da mente jeg MEGET godt.

Prestige halsen er en ting, det er vel en smaksak vil jeg tro.. men jeg fikk min med ny fretdress tilpasset så lav action som mulig uten strengeskurr..

Detta da jeg driver med en del tapping i clean.

Superb!

Sorry for litt off topic, men kor fekk du tak i an slik nut? Er det erstatning fol locking nut?