Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ENDELIG Gibson LPC


Black Anger

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig flott gitar.

Men har den virkelig vært hvit en gang...?

Som nevnt tidligere i tråden, gulner hvite LP Custom pga. nitrolakk, og det er vel først og fremst klarlakken, hvis jeg har forstått det riktig. Andre Gibsons fader også, eller endrer farge, på en eller annen måte over tid pga. dette. Hvor fort prosessen går avhenger av om den blir utsatt for mye sollys, om den ligger i kassa hele tiden osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ganske hvit bakpå nakken derjeg drar hånda forbi oftest. Men jeg står gjerne frem og innrømmer at jeg gjerne skulle hatt trådstarters utgave også, jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken utgave jeg liker best. Det er et dilemma nå som jeg skal ha meg en hvit SG Custom. Skal jeg finne en kritthvit eller en guling slik som jeg har allerede. Jeg spiller metal og syns det er mye mer metal med kritthvit enn gul, jeg anser ikke randy r under det jeg kaller metal sjanger i dag, da tenker jeg mer sånn symphony x og lignende, randy er sin egen sjanger som jeg også digger.

man kan se på dette bildet at oppå halsen er den litt hvitere og nærmere orginalen, men jeg vet ikke om den noen gang har vært polaris hvit, det tror jeg ikke:

IMG_6986krympa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener under bindinga og ned mot undersiden av halsen som man såvidt kan se i bildet.

Skjønte det. :) Bare en litt flåsete måte av meg å antyde at bildet kanskje ikke var den aller beste illustrasjon for poenget ditt. Ikke vondt ment. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal ikke si jeg har en lik gitar, men jeg har en alpine white studio, med ibenholt gripebrett. Missunner deg den Customen!

Pass på at du har gitarstativ uten gummi som støtte. Hadde min stående i et slikt en liten periode, med det resultat at jeg nå har en gule flekker på alle kontaktpunktene med stativet. Nitroen reagerer med gummi mener jeg...

Kan ikke se den har blitt noe gulere ellers, men har bare hatt den siden 2008.

Forresten aldri tenkt på å bytte til gullknotter! Det så ikke så dumt ut!

Endret av space
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si jeg har en lik gitar, men jeg har en alpine white studio, med ibenholt gripebrett. Missunner deg den Customen!

Pass på at du har gitarstativ uten gummi som støtte. Hadde min stående i et slikt en liten periode, med det resultat at jeg nå har en gule flekker på alle kontaktpunktene med stativet. Nitroen reagerer med gummi mener jeg...

Kan ikke se den har blitt noe gulere ellers, men har bare hatt den siden 2008.

Forresten aldri tenkt på å bytte til gullknotter! Det så ikke så dumt ut!

Det avhenger nok litt av hvilken gummipolstring som blir brukt på stativene. Ikke alle reagerer. Nå er det jo også slik at så lenge den blir spilt på, eller ligger i kassa, er ikke akkurat det noe problem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.