Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjekk ut min nye custom Tele fra Canada!


hermok

Anbefalte innlegg

Det er noe spesielt med å eie en gitar som er skreddersydd etter ditt ønske. Håper det blir å kjennes riktig ut også.

Men må virkelig skryte av servicenivået til denne karen, også sett iforhold til pris. Anbefales!

Sjekket andre byggere, og de kom på rundt 3500 dollar. Eneste jeg kanskje blir å savne er "relicing" Stor fan av det. Men han skulle legge ekstra tynt lag bak på halsen for at det skal slites ned hurtigere.

Leste et sted at på gitarer med 2 pickups vil magnetismen? påvirke hverandre. Derfor får du et riktigere/kraftigere/bedre resultat av 1 pickup modeller. Who knows? Jeg bruker en 68 super reverb. De har 10 tommere, og ender opp nesten bare i bru posisjon på min 2000 Nocaster for å kutte igjennom. Har også en 69 twin (12") og med den kan jeg bytte mer. Synger også, så har ikke mye tid på å forske mens jeg gjør meg til der oppe på scena. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har alltid likt lyden av p90, så jeg endte opp med å kutte filtertron.

Hadde jeg puttet filtertron i denne så hadde det blitt en slags Cabronita og ikke noe eget nemlig:

"LA CALIENTE!" som gitaren heter :)

Endret av hermok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at man kan få kjøpt en custom built sak til en såpass hyggelig pris. Du får gi oss liten oppdatering når du får prøve gitaren. La Cabronita eller ikke, P90 funker til det meste, selv om det ikke gir helt det samme twanget som en single coil, men det er kanskje ikke det du er ute etter?

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gitar, iallefall uten pickguarden. Du får gi en update når du får den, spennende å høre om man kan få bygd seg en solid Tele til en rimelig penge. Kunne tenkt meg en rimelig lik en, men kanskje i ferrari-red farge, og med en Hum og en volumkontroll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at man kan få kjøpt en custom built sak til en såpass hyggelig pris. Du får gi oss liten oppdatering når du får prøve gitaren. La Cabronita eller ikke, P90 funker til det meste, selv om det ikke gir helt det samme twanget som en single coil, men det er kanskje ikke det du er ute etter?

Nei, trenger litt mer rock så da ble det P90. Har en gammel Nocaster CS som jeg er veldig fornøyd med. Uansett den har en ganske kraftig single coil i brua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gitar, iallefall uten pickguarden. Du får gi en update når du får den, spennende å høre om man kan få bygd seg en solid Tele til en rimelig penge. Kunne tenkt meg en rimelig lik en, men kanskje i ferrari-red farge, og med en Hum og en volumkontroll:)

Løp og kjøp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.