Web Analytics
Jump to content

Sjekk ut min nye custom Tele fra Canada!

hermok

Recommended Posts

Heisann! Tenkte jeg måtte fortelle dette til noen. Var på utkikk etter en Cabronita Tele, men de lå på ca 5000 dollar. Så jeg tenkte jeg kunne få noen til å bygge meg en. Fant denne karen i Canada. Kom etterhvert fram til at jeg ville gjøre endringer. Hele greia vil komme på 1300 canadiske dollarez + frakt, som er meget vennlig for custom saker. Håper det blir å låte bra.

Noen specs:

Ask kropp

Flame maple hals

7.25 radius

Medium frets ( egen prod)

Mellom feit C shape hals

p90 mikk ( egen prod)

Foreløpelig har dette vært en veldig artig prosess, der han legger ut oppdateringer på youtube av bygginga.

Dette er nr 9, mangler vel bare pickguarden nå.

Kai

• Replies 44
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja det er alfa omega at det både låter bra i bandsammenheng og at "feelen" er god. Ellers blir det ikke brukt ;)

Nå er jeg litt country, så for f.eks en metal-man eller rocker ville jeg ha kuttet bindingen og pickguarden. Og hevet i en humbucker kanskje

Personlig bruker jeg ofte begge pickupene sammen på tradisjonelle telecastere, men får man en P90 i brua i stedet for en vanlig singlecoil så er det godt mulig at det holder i massevis. Tror denne kommer til å låte fett, og gleder meg til å se den med plekterbrett :)

Det stemmer, orsvend. Det er TV Jones Filtertron's som sitter i de nye Fender 'Tele-bration' La Cabronita. Det har vel vært TV Jones i alle andre modeller også (tør ikke påstå det helt bastant).

Finfin gitar du får deg, Hermok!

2010_ltd_cab1_1000.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Hadde Guitar Rig 3(?) for mange år siden. Prøve alt mulig - ink Amplitube, men syns GR var desidert best og enklest i bruk. Skal teste det nye også   Jeg bruker mest Bias FX of Bias FX2, men sliter litt med latency. Hvilken type PC bruker du, og hvordan er forsinkelsene?  
    • For et år siden kom jeg over programmet Guitar rig 6. De hadde en demo med alle funksjoner bare at man ikke kunne lagre, men fullt brukbar til opptak. Den varte i 30 min, så må man starte programmet på nytt. Jeg hadde demoen i tre måneder før jeg så at de hadde sommersalg og jeg fikk hele programmet til halv pris. 1000.- kroner som var latterlig billig med tanke på hvor mange amps, rack, pedaler og muligheter som var der. Det var over 1200 ferdig innstilte lyder i forskjellige sjangere og man kan lagre de i forskjellige filer. Man kan selvsagt justere de å lagre nye, eller lage egne med alt som finnes. Den har også instillinger for vokal, trommer og mye annet. Nå har Guitarrig 7 kommet med cubersalgspris, men jeg venter til Black Friday eller Cybermonday i håp om å få oppgradert billigere. Det er masse nytt. Her er en video   Her er nettsiden: Native Instruments Guitar rig 7 Og her kan du laste ned demoen: Note: The demo version runs 30 minutes per session, and can then be reopend to try again. Save and Total Recall functions disabled. Du klarer deg lenge med den PS. Dette er ikke ment som reklame, men et godt tips. Jeg tjener ikke noe på det, men den demoen er gratis og verdt å teste...
    • Söker rock projekt i Norge att vara med i och framför allt live gig. All rock/metal är intressant.  Smakprov: www.linkedin.com/in/emlu-music-production-983a92296    
    • Heisann! er det noen som vet verdien på denne?  serienummer: US20048978
    • Via dette så endte jeg istedenfor opp med dette.   
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.