Web Analytics
Jump to content

Jeg var først!!

Guest Anonymous
 Share

Recommended Posts

Guest Anonymous

Vel, til saken:

Bandet vårt (dvs. Gnome, en annen sau og meg) heter for øyeblikket "Approaching Insanity". Vi er 2 gitarister og en trommis, og vi savner sterkt en bassist.

That's us...

Ok, er man først kverulant, da fortjener man å få tilbake når man tar feil ;) Ikke ta det ille opp.

Jeg er helt uenig med dine språklige argumenter, "Kommer bare ann på kvisless man tolker den forkortelsen." Njoa, jeg ser hva du vil fram til, men forkortelsen "VIP" har såpass fast grobunn over hele verden (i alle fall den vestlige verden, inkludert Norge) at den er en fast del av den språklige kulturarven vår.

Man kan ikke komme inn i en rettssak, anklaget for, tja, for eksempel å ikke ringe etter ambulanse etter at en eller annen ulykke har skjedd, fordi bokstavene 'tlf' kunne bety hva som helst. "CD" er universalt akseptert som Compact Disc, ikke Creative Democracy (bedre kjent som Tsjetsjenia.. :) ) eller andre tvilsomme ting.

Ehh, ja, hva var det egentlig jeg sa? Jo, med mindre man har en artig sykdom i hodet eller et kromosom eller fem for mye er forventet at man skal følge språket (med forkortelser) som er i bruk ellers i samfunnet. Når man er trøtt, er det forventet at man skal sove. God natt. Huhei for et innlegg, utrolig hvor lite nytte det går an å gjøre ut av en god porsjon ord.