Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny gitar :-D


cortg260

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp en Taylor GS Mini med mikrofonsystem til 5166 kr, og er godt fornøyd med den. Den kan jeg anbefale dersom du vil ha en liten gitar. Eller så har du en litt større Taylor (15/16, fortsatt mindre enn fullsize) Taylor Big Baby, som sikkert er god. Ellers får du sikkert gode Yamaha-, Washburn-, Cort-, Takamine- og Art & Lutherie-gitarer til den prisen. Det spørs litt hva du er ute etter. Jeg er ikke akkurat den største eksperten! ;-) Regner med at det er flere her på forumet som har noe å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i denne prisklassen så kan du komme over mye som er bra, og enda mer som ikke er det. Personlig så synes jeg Yamaha og Ibanez gir mest for pengene i det prisleiet du har lagt deg på, men det er også mange som anbefaler Cort. Dra i en eller flere gitarbutikker med et godt utvalg og prøv forskjellige gitarer i prisklassen som du har sett for deg, og plukk den som du synes låter best. Er du heldig(tålmodig nok til å prøve nok gitarer), så er det meget mulig at du finner gull blandt såkalt gråstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Styr unna Yamaha 'n den er ekstrem spe i lyden unplugged, og er vel mer en dame gitar. Det sa de på 4sound når jeg testa den.

Har denne selv, og kan til dels være enig i en noe spe lyd, men dette er i min mening en kjempe gitar. Mye bedre å spille på enn takamine gitaren jeg hadde og solgte. Har relativt tynn hals.

Skal du kun bruke den aukistisk bør du gjerne se etter gitarer med større kropp som gir mer fyldig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.