Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker band oslo - Keys


bobbywalem

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt om meg:

Er en gutt på 25 som flyttet fra Gjøvik til Oslo for ca et og et halvt år siden, og bor nå på Ekeberg. Har drevet med musikk stort sett hele livet. Liker godt å skrive både tekst og komme opp med melodier, så tror jeg kan være til hjelp uavhengig av hva det måtte være.

Instrumenter:

Spiller per dags dato på en Korg M3 Expanded synth + Roland AX-synth. Anser meg selv som kreativ, og jeg lærer fort.

Hva slag band er jeg ute etter?

Ser hovedsaklig etter et melodisk metal eller power metal band (les: Dragonforce, Brother Firetribe, Sonata Arctica, Within Temptation, Nightwish etc), men er åpen for forslag. (Er også interessert i 80-talls type rock.) Da jeg er i studie på dagtid passer det best om øving er på kveldtid og/eller helg. Ser etter kreative, likesinnede mennesker med en positiv innstilling og godt humør.

Jeg har forøvrig ikke bil, så for øving og lignende passer det best med band som er lokalisert i Oslo ;)

Håper på å høre fra dere!

Endret av bobbywalem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Dette kommer nok inn under kategorien "forslag", da det er et par hakk mer proggy enn de du nevnte der. Jeg legger her ved noen midifiler på stoffet vi holder på å øve på nå, så kan de se om det høres interessant ut! :)

www.myspace.com/eivindantonsen - Her finner du låta Confrontation Nocturne, blandt andre. Den har vi spilt inn for lenge siden, og den kommer vi neppe til å spille live med det første, men den er en i samme stil.

http://www.mediafire.com/?9tzbh80hbb59b3q - Utopia

http://www.mediafire.com/?sno861uo3666br0 - Kapillamentum Vortex

Håper på respons!

ps: du studerer ikke ved blindern, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.