Web Analytics
Jump to content

TSl 100


Kentucky

Recommended Posts

Jeg synes vrengen er kjip som pokker på det meste av marshall, så jeg måtte hatt en boks e.l. i tillegg. For prisen ville jeg heller gått for en engl fireball...

Men det kommer jo selvsagt veldig an på hva du spiller. Til metall mener jeg marshall er grusomt, andre mener at marshall er rene definisjonen på metall. Folk er forskjellige :/ Prøv ampen selv og vurder. Noe som kan sies helt sikkert er at du uansett vil klare deg glimrende med 60watt utgaven ;)

Link to comment
Share on other sites

Bah, drit i watt, prøv ampen og se hva som skjer!

Jeg har TSL122,100w, samme ampen bare i combo-utgave, og jeg er strålende fornøyd! Cleankanalen er helt grei, crunchkanalen er fantastisk,og leadkanalen er helt hysterisk. Men nå liker jo jeg Marshall,mye mellomtone og det styret der, så jeg har ikke prøvd å få fram noen scoopa metal-lyder, men jeg tror faktisk at det finnes andre amper som egner seg bedre til akkurat det. Uansett, prøv! Og hvis du søker, så har jeg skrevet en gangske lang review av den ampen her en plass.

Link to comment
Share on other sites

Tror heller poenget var at "hva skal du med en trekanals topp når du kan få en like nyttig én- eller tokanals topp gjerne billigere og med bedre lyd på de to kanalene?". Eller noe i den duren... Hvis du uansett bruker bokser og pedaler til vrengen, hvorfor betale ekstra for vreng i forsterkeren du aldri kommer til å bruke? DSL50 er kanskje noe for deg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

    • Nå skal ikke jeg legge ut noe som helst om min erfaring med Morgan gitarer. Det jeg har noe erfaring med, er at hvis man skal få produsert gitarer i Kina, så er det veldig viktig med "styring fra mottakerlandet", og gjerne også kontroll av varene. Jeg har ikke noe grunnlag til å si noe om kinesiske produsenter på bred skala, men har snakket og hørt erfaring fra flere med slik erfaring, både når det gjelder instrumenter og andre varer. Produsenter av varer i østen har fra tid til annen et litt annet syn på når "man har gjort en god nok jobb", og hva som er akseptable snarveier for å oppfylle produksjon- og kvalitetsmål. Dette er det faktisk skrevet tykke bøker om. Jeg regner med at grunnen til at Morgan har en høyere pris, er at de legger mer penger i å administrere og kontrollere produksjon og vare. Dette er for all del ikke noen fasit, bare min mening.
    • Hei!  Er det noen der ute som har en formening om hva en Gibson SG Standard fra 1971 kan være verdt? Den har et reparert halsbrudd, originale bånd, stemmeskruer, vibrolaen er erstattet med en stop tailpiece, PAF mikker, og er godt brukt.  Mvh Mats
    • Er det noen som har erfaringer med Yamaha Stagepas 1K MkII som PA-system for duo 1 gitar med pedalbrett (mest akustisk med innebygd pickup) og 1-2 vokalister innenfor sjanger folk/vise/pop. Lydkvalitet? Brukervennlig? Spiller sjelden i lokaler med plass til over 300 personer. Etter det jeg kan se mangler systemet mulighet for 48V phantom power til f.eks. aktiv DI-boks. Setter pris på tilbakemeldinger.
    • Hei, er ikke så inne på dette, men vet at disse 80-talls gitarene fra Kramer skal være verdt litt, har dere noen innblikk i hva jeg kan få for denne? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.