Web Analytics
Jump to content

TSl 100

Kentucky

Recommended Posts

Jeg synes vrengen er kjip som pokker på det meste av marshall, så jeg måtte hatt en boks e.l. i tillegg. For prisen ville jeg heller gått for en engl fireball...

Men det kommer jo selvsagt veldig an på hva du spiller. Til metall mener jeg marshall er grusomt, andre mener at marshall er rene definisjonen på metall. Folk er forskjellige :/ Prøv ampen selv og vurder. Noe som kan sies helt sikkert er at du uansett vil klare deg glimrende med 60watt utgaven ;)

Bah, drit i watt, prøv ampen og se hva som skjer!

Jeg har TSL122,100w, samme ampen bare i combo-utgave, og jeg er strålende fornøyd! Cleankanalen er helt grei, crunchkanalen er fantastisk,og leadkanalen er helt hysterisk. Men nå liker jo jeg Marshall,mye mellomtone og det styret der, så jeg har ikke prøvd å få fram noen scoopa metal-lyder, men jeg tror faktisk at det finnes andre amper som egner seg bedre til akkurat det. Uansett, prøv! Og hvis du søker, så har jeg skrevet en gangske lang review av den ampen her en plass.

Tror heller poenget var at "hva skal du med en trekanals topp når du kan få en like nyttig én- eller tokanals topp gjerne billigere og med bedre lyd på de to kanalene?". Eller noe i den duren... Hvis du uansett bruker bokser og pedaler til vrengen, hvorfor betale ekstra for vreng i forsterkeren du aldri kommer til å bruke? DSL50 er kanskje noe for deg