Gå til innhold
Kentucky

TSl 100

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en TSL 100 watt stack.

Jeg får det for 13000 kr.

Noen som har noen meninger, er det et bra stack?

Bara pris ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vrengen er kjip som pokker på det meste av marshall, så jeg måtte hatt en boks e.l. i tillegg. For prisen ville jeg heller gått for en engl fireball...

Men det kommer jo selvsagt veldig an på hva du spiller. Til metall mener jeg marshall er grusomt, andre mener at marshall er rene definisjonen på metall. Folk er forskjellige :/ Prøv ampen selv og vurder. Noe som kan sies helt sikkert er at du uansett vil klare deg glimrende med 60watt utgaven ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med gutta over. 100W rør er egentlig altfor mye til å få ut go' lyden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bah, drit i watt, prøv ampen og se hva som skjer!

Jeg har TSL122,100w, samme ampen bare i combo-utgave, og jeg er strålende fornøyd! Cleankanalen er helt grei, crunchkanalen er fantastisk,og leadkanalen er helt hysterisk. Men nå liker jo jeg Marshall,mye mellomtone og det styret der, så jeg har ikke prøvd å få fram noen scoopa metal-lyder, men jeg tror faktisk at det finnes andre amper som egner seg bedre til akkurat det. Uansett, prøv! Og hvis du søker, så har jeg skrevet en gangske lang review av den ampen her en plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker generelt mye pedaler. Har prøvd den litt før, synes den er veldig ok. Grei fin lyd. Ville bare se om andre hadde noen formeninger. Men som sagt bruker pedaler som helt på vrengen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du med en trekanals amp da? Da ville jeg kjøpt en Vox AC30 eller noe sånt, en enkanals smellfeit amp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi toppen er god. Det er jo faen meg mange som bruker bra topper og kabinnet med pedaler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror heller poenget var at "hva skal du med en trekanals topp når du kan få en like nyttig én- eller tokanals topp gjerne billigere og med bedre lyd på de to kanalene?". Eller noe i den duren... Hvis du uansett bruker bokser og pedaler til vrengen, hvorfor betale ekstra for vreng i forsterkeren du aldri kommer til å bruke? DSL50 er kanskje noe for deg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jysla stor signatur forresten, tror kanskje du bør justere den litt mindre før en mod blir sint :P Er litt plagsomt når innlegg på 3-4 ord tar opp en halv side

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jysla stor signatur forresten, tror kanskje du bør justere den litt mindre før en mod blir sint :P Er litt plagsomt når innlegg på 3-4 ord tar opp en halv side

Chill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Ikke bruk animasjon (GIF) i avatar eller signatur. Dette er veldig irriterende, og så vil vi jo ikke at forumet skal se ut som et juletre heller." - merkelig at Euph aldri har fått refs :roll:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.